Bolesti hlavy a krční páteře

(Diskuze k tématu Chirurgie krční oblasti)

Bolesti hlavy a krční páteře

Dobrý den,chci se zeptat co se dá dělat při zjištění stenózy krční páteře na magnetické rezonanci se zůžením kanálku na 8,5mm mezi 3/4 a 5/6 CT páteře,při bolestech si připadám jako by mi tam někdo zapíchl něco ostrého a bolest sřílí přes pravou stranu hlavy až za oko a do celé levé ruky až do prstů a ty mi brní.Před mrz jsem dostával injekce a potom 10x ifuze,ale nepomohlo mi to tak jsem byl odeslán na neurologii,po donesení zvýsledků z rezonance mi paní neuroložka doporučila další infuze a předepsala mi baclofen a zaldiar 2x deně.Bolesti jsou stále a neustupují nejhorší je noc to si beru i dvě tablety najednou abych mohl spát.Je mi 35 let žádný úraz hlavy ani páteře jsem neměl,už jsem měsíc a půl doma na nemocenské a zatím se mi nic nezlepšilo.Už jsem z toho dost nervózní protože se nemůžu k vůli bolestem pořádně věnovat svým dětem,a do práce taky zatim nemůžu protože pracuji jako vedoucí posunu+traťový dělnik u jedné soukromé firmy.Mohli by ste mi poradit co mám dělat klidně podstoupím i operaci jen ať mi konečně ustoupí ty bolesti.Děkuji.

8.10.2010 16:08

Probíhá odesílání formuláře

RE: Bolesti hlavy a krční páteře