Chronické bolesti břicha

RenataS návštěvník
  • 1 odpovědí

Chronické bolesti břicha

RenataS  |  Středočeský kraj
  • 1 odpovědí
 |  Středočeský kraj
Dobrý den,
už přes půl roku trpím neustálou bolestí břicha. Začínalo to silnou bolestí a pícháním v žaludku. V létě jsem ležela dvakrát v nemocnici, ale nic mi nenašli, nakonec mi řekli, že to mám ze stresu, tak mě doporučili k psychiatrovi. Bolesti jsem měla hlavně ráno, hned jakmile jsem se vzbudila a kolikrát jsem ani nemohla dojet autobusem do školy. Byla jsem i na gastroskopii žaludku, kde mi našli malý zánět a reflux. Dala jsem na doporučení lékařky a začala jsem pravidelně snídat, stravovat se každý dvě hodiny po malých porcích a přestala jsem kouřit. Bolesti časem ustoupily, ale poslední dva měsíce mě doprovází bolesti celého břicha. Bolí mě v podbříšku, píchá mě v bocích, málokdy mě píchne i v žaludku. Zalije mě studený pot, je mi na zvracení a na omdlení s pocitem jít na wc. Někdy jsou to bolesti takové, že mi 'bublá' celé břicho, někdy zas jen neustále křeče a někdy všechno dohromady. Mám pouze řídkou stolici nebo průjem.
Bude mi za dva měsíce 18 let, chodím na Obchodní akademii do 3. ročníku. Ve škole nemám žádné problémy a ani s lidmi. Jenom mi to, že mě břicho opravdu bolí, už nikdo nevěří.
Děkuji předem za pomoc, Renata.
Odborníci v okolí
Ivulka návštěvník
  • 4 odpovědí
Ivulka  |  Středočeský kraj
  • 4 odpovědí
 |  Středočeský kraj
tak něco podobného má moje dcera a už také ležela v nemocnici a nic jí nenašly.Vříjnu ji bude 18 je to dost divné mě to připadá.že to spíš bude antikoncepcí nebo už nevim
RenataS návštěvník
  • 1 odpovědí

Reakce na Ivulka

RenataS  |  Středočeský kraj
  • 1 odpovědí
 |  Středočeský kraj
Mě nakonec vzali před 14 dny slepák a docela se to zlepšilo, ale občas mě břicho ještě bolí, spíš v žaludku. Operaci jsem si musela ale vydupat, protože mi nemohli pořád nic najít. Nakonec mi při operaci našli zánět právě ve slepým střevě, a tak mi ho vzali. Nic víc mi v břiše nenašli.