Chronické bolesti břicha  

RenataS
RenataS RenataS
návštěvník
Středočeský kraj
Počet příspěvků: 1
Poslat soukromou zprávu

Dobrý den,
už přes půl roku trpím neustálou bolestí břicha. Začínalo to silnou bolestí a pícháním v žaludku. V létě jsem ležela dvakrát v nemocnici, ale nic mi nenašli, nakonec mi řekli, že to mám ze stresu, tak mě doporučili k psychiatrovi. Bolesti jsem měla hlavně ráno, hned jakmile jsem se vzbudila a kolikrát jsem ani nemohla dojet autobusem do školy. Byla jsem i na gastroskopii žaludku, kde mi našli malý zánět a reflux. Dala jsem na doporučení lékařky a začala jsem pravidelně snídat, stravovat se každý dvě hodiny po malých porcích a přestala jsem kouřit. Bolesti časem ustoupily, ale poslední dva měsíce mě doprovází bolesti celého břicha. Bolí mě v podbříšku, píchá mě v bocích, málokdy mě píchne i v žaludku. Zalije mě studený pot, je mi na zvracení a na omdlení s pocitem jít na wc. Někdy jsou to bolesti takové, že mi 'bublá' celé břicho, někdy zas jen neustále křeče a někdy všechno dohromady. Mám pouze řídkou stolici nebo průjem.
Bude mi za dva měsíce 18 let, chodím na Obchodní akademii do 3. ročníku. Ve škole nemám žádné problémy a ani s lidmi. Jenom mi to, že mě břicho opravdu bolí, už nikdo nevěří.
Děkuji předem za pomoc, Renata.

Díky!  (0)
   Odpovědět   
Odborníci v okolí
Ivulka
Ivulka Ivulka
návštěvník
Středočeský kraj
Počet příspěvků: 4
Poslat soukromou zprávu

tak něco podobného má moje dcera a už také ležela v nemocnici a nic jí nenašly.Vříjnu ji bude 18 je to dost divné mě to připadá.že to spíš bude antikoncepcí nebo už nevim

Díky!  (0)
   Reagovat   
RenataS
RenataS RenataS
návštěvník
Středočeský kraj
Poslat soukromou zprávu
Reakce na Ivulka

Mě nakonec vzali před 14 dny slepák a docela se to zlepšilo, ale občas mě břicho ještě bolí, spíš v žaludku. Operaci jsem si musela ale vydupat, protože mi nemohli pořád nic najít. Nakonec mi při operaci našli zánět právě ve slepým střevě, a tak mi ho vzali. Nic víc mi v břiše nenašli.