Dobrý den. Potřebuji se poradit. Je mi 22let. Řeklo mi víc doktorů,že budu a mám rizokové těhotenství. Ale nedávno jsem se zaregistrovala u lékaře s nadstandartní péčí, byla jsem u něj jen jednou a nebylo moc času, ale řekl,že to nemám dokázané,pokud mi to neřekli při laparoskopické operaci,ale takto je pro mně vhodný císařský řez.Laparoskop.operaci jsem měla jedině ve 13ti letech,kdy mi nikdo ani neřekl,že mi nebudou operovat jen appindex,ale také cistu.Nikdo mě ani mé rodiče na žádnou vrozenou vadu neupozornil.To se ostatní doktoři divili.Na každém vaginálním ultrazvuku to jde ale vidět.Nejen rozdvojená,ale i zahnutá a snad i v srdcovitém tvaru.. Vždy jsem měla v minulosti nějaké problémy..náchylnost na nastydnutí,opakované záněty děložního hrdla. Zjistila jsem těhotenství v 5.týdnu. Nyní při 8.týdnu těhotenství mám stále strach o zdrví dítěte..To, že je mi stále na zvracení,nechutě k jídlu,občas na omdlení je asi normální,ale některé křeče mě trápí,zvlášťˇpo chvilkové námaze jako je třeba luxování..Nadešli bolesti,že jsem šla až k zemi,tak jsem si šla ihned pomalu vyčerpaná lehnout. Než jsem zjistila těhotenství jsem skončila v práci. Teď si hledám jiné nenamáhavé zaměstnání,nejlépe se zkrácenou prac.dobou,pokud mě vůbec někde přijmou..Rodina,příbuzní mi radí,aby mi lékař potvrdil rizikové těhotenství, ať raději nepracuji a starám se o zdraví.Mám ale obavy, že bych ani tak žádný finanční příjem neměla vzhledem k tomu,že nejsem v prac.poměru.Prosím, mohl by mi někdo s tím poradit? Co mám dělat? či nedělat?jak po zdravotní stránce, tak i té pracovní? Děkuji předem a přeji hezký den.
Rady pro rizikové těhotenství
(Diskuze k tématu Rizikové těhotenství)
návštěvník
Probíhá odesílání formuláře
| Basic member |
Praha
Počet příspěvků: 159