Zapáchající výtok

Tereza
Tereza Tereza
návštěvník
Olomoucký kraj
Poslat soukromou zprávu

Dobrý den poslední týden mám problém s výtokem strašně zapáchá. Cítím to i když sedím u televize a občas mě pobolívá i podbřišek. Dělala jsem si i výplach ale nepomohlo to. Chci se zeptat jestli by to šlo vylečit i bez návštěvy doktora. Děkuji za odpověď

Díky!  (0)
   Odpovědět   
Odborníci v okolí
MUDr. Jaroslava Marková
MUDr. Jaroslava Marková MUDr. Jaroslava Marková
Basic member
Praktické lékařství pro dospělé | více Vnitřní lékařství
Praha
Počet příspěvků: 1648  ( 5)

Dobrý den, v lékárně volně prodávají některé přípravky např. na kvasinkovou infekci čípky, ale radím raději navštívit lékaře, aby léčba byla cílená dle původce.

Díky!  (0)
   Reagovat   
nikola71836
nikola71836 nikola71836
návštěvník
Jihočeský kraj
Počet příspěvků: 1
Poslat soukromou zprávu
Reakce na MUDr. Jaroslava Marková

Dobrý den zapáchající výtok mám už déle, byla jsem už i u lékaře a ten mi řekl,že je to normální při dospívání.Je mi 15 let.Jinak mě takhle nic nebolí ani nesvědí, ale je mi to nepříjemné tak bych se chtěla zeptat co bych mohla ještě udělat. Děkuji za odpověď.

Díky!  (0)
   Reagovat   
MUDr. Jan Řičánek

MUDr. Jan Řičánek
MUDr. Jan Řičánek
Basic member
Počet příspěvků: 86

Reakce na nikola71836

Zapáchající výtok zcela jistě není normální stav. Zkuste si orientačně určit sama stupeň "poševní čistoty" pomocí tzv. vaginálního pH testu, který dostanete v lékárně. ( Firma Bionexia - XXXXXXXXXXXXXXXXXXX )Indikátor vložíte do pochvy. Zdravá pochva má hodnotu pH 4 až 4,4 a objeví se Vám žlutá barvička :-) Pokud je pH vyšší a barvička na indikátoru je tmavá, navštivte svého lékaře a tuto okolnost mu sdělte. Máte zpravidla pravdu Vy a ne lékař :-) Vaše pochva patrně není zdravá. Léčit se též můžete sama pomocí volně prodejných preparátů. Samoléčba je jistě možná, ale není doporučeníhodná. Hezký den J. Řičánek

Díky!  (0)
   Reagovat   
Anna
Anna Anna
návštěvník
Karlovarský kraj