Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Svědění, pálení a praskání kůže na dlani - Léčba atopického ekzému a jiných dermatitid - Diskuze

Svědění, pálení a praskání kůže na dlani

Svědění, pálení a praskání kůže na dlani

Růža  |  návštěvník  |  Praha
  • 1 Like
Dobrý den, prosím o radu. Již 5 let mám kožní problém ve dlani levé ruky. Můj lékař mě léčil podle tabulek pojišťovny a nakonec to uzavřel tím, že je to buď lupenka nebo dermatitida a už se s tím nedá nic dělat. Já se ale nechci smířit s tím, že do konce života budu trpět svěděním, pálením a bolestí z popraskání dlaně. Navíc se mi to zvětšuje. Poraďte mi prosím jak tento problém řešit. Mého kožního lékaře jsem si přestala jako lékaře vážit. Moc děkuji za radu.
vladka42  |  návštěvník  |  Jihomoravský kraj
  • 1 odpovědí
zdravím.mě toto také dělalo.až jsem zjistila,ze to delá přemíra léku ktera obsahují paracetamol.vysadila jsem krome léku na tlak a vse se vratilo do normálu.a taky mi to delalo po sladkém.
Marie  |  návštěvník  |  Praha
  • 1 odpovědí