Jak účinně léčit nehtovou plíseň?

(Diskuze k tématu Léčba onychomykóz a ostatních dermatomykóz)

Jak účinně léčit nehtovou plíseň?

Dobrý den, prosím o radu.
Od léta mám na nehtu na palci nohy plíseň. Paní doktorka mně
předepsala Betrafen roztok 2 balení, potírat 1x denně.
Potírám už 5 měsíců, ale výsledek není znát. Není to horší,ale
ani lepší. Můžete mně poradit něco účinnějšího? Zkusila bych i
volně prodejné léky, ale nejsem si jista, jestli by byly účinné.
Děkuji za odpověď.

30.11.2010 09:20

Probíhá odesílání formuláře

RE: Jak účinně léčit nehtovou plíseň?

Dobrý den,
u plísně na nehtech nohou je vhodná léčba tabletami, tzn. léčit se vnitřně, lokální terapie je většinou nedostatečná.
Mudr.Samková

2.12.2010 12:13

Kvalitní  (31)    Nekvalitní  (0)
Plíseň na nehtech u nohou

Dobrý den,můžete mě poradit, již delší dobu léčím plíseň na nehtech u nohou nic nezabírá.Byla jsem u lékaře na kožním,ale léčba nezabrala.Jednou v televizy jsem viděla reklamu na léčení těchto problémů,ve zdravotním středisku,ale bohužel jsem nestihla zapsat adresu.Prosím nemůžete mě poradit,kde se tato léčba provádí? Děkuji J.

23.3.2012 11:49

Kvalitní  (2)    Nekvalitní  (0)
RE: Plíseň na nehtech u nohou

Léčbu onychomykosy/plísen nehtů/ můžete absolvovat na každé kožní ambulanci,jsou léky lokální i celkové/taplety/.Léčba je vždy zdlouhavá a náročná na paravidelnost ošetření.Pokud selže lokální léčba musíte užívat tablety- to je úspěšnější.

26.3.2012 14:43

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)
RE: Plíseň na nehtech u nohou

Dobrý den!
Dnes není velký problém vyléčit plíseň na nehtech nohou.
Na kožním Vám však musí poradit a vyléčit.
Nejdříve je nutno zjistit, zda se opravdu jedná o plíseň, či například o projev lupenky, trofické posttraumatické změně nehtů atd.
To Vám opravdu vyšetří a přesně zjistí u kožního odborníka.
Většinou nestačí jen místní léčba- i když je velmi důležitá.
Celková léčba / velmi efektní/- se nasazuje po kultivačním potvrzení mykozy.