Darování vajíček v 18 letech

(Diskuze k tématu Dárcovství vajíček)

Darování vajíček v 18 letech

Hezký den,

mám 18 let, studuji na SŠ (maturita mě čeká v květnu) a ráda bych darovala vajíčka v okolí Zlína (Brno, Olomouc, respektive Ostrava). Bohužel na většině míst chtějí 20 let. Kliniku někde daleko si nemůžu dovolit, i tak by to pro mě znamenalo dost dlouhé cestování, které je navíc i nákladné (a na klinikách, kde berou mladé, jsou kompenzace 1-15 tisíc, což by v případě 1 tisíce nepokrylo ani náklady na cestu, což si jako student nemůžu dovolit).

9.7.2011 09:48

Probíhá odesílání formuláře

RE: Darování vajíček v 18 letech

Dobrý den,

po ukončení 18 let a csložení maturuty Vám ci nebrání v dárcovství vajíček.Obě podmínky - věk 18 - 32 let a maturitu splňujete.Pokud máte
zájem, můžete se u nás objednat a my Vám vše vysvětlíme.

S pozdravem
MUDr.Pavel Čermák, Ph.D.
Gyncentrum Ostrava
www.gyncentrum.com

11.7.2011 08:39

Kvalitní  (6)    Nekvalitní  (0)
přiberu na váze?

dobrý den,jsem objednaná na darování vajíček,6.října jedu do Prahy na první návštěvu,zamímá mě zda při píchání injekcí přiberu na váze a také kolik návštěv přibližně budu muset absolvovat.Děkuji Zuzka

24.9.2011 21:35

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)
RE: přiberu na váze?

Dobrý den.
Váhový přírůstek není častý. Pokud se objeví, jde v absolutní většině případů pouze o zadržení vody a hmotnost se po odběru vajíček poměrně rychle vrací do normálu. Počet návštěv během stimulace záleží na tom jak budete reagovat. Obvykle stačí před odběrem 2 kontroly.
MUDr. Jan Šulc

26.9.2011 08:59

RE: Darování vajíček

Dobrý den jsem ze Zlína a chtěla bych darovat vajíčka jde to i ve Zlíně děkuji

2.11.2011 08:23

darování vajíček po IVF