Hezký den,
mám 18 let, studuji na SŠ (maturita mě čeká v květnu) a ráda bych darovala vajíčka v okolí Zlína (Brno, Olomouc, respektive Ostrava). Bohužel na většině míst chtějí 20 let. Kliniku někde daleko si nemůžu dovolit, i tak by to pro mě znamenalo dost dlouhé cestování, které je navíc i nákladné (a na klinikách, kde berou mladé, jsou kompenzace 1-15 tisíc, což by v případě 1 tisíce nepokrylo ani náklady na cestu, což si jako student nemůžu dovolit).
Darování vajíček v 18 letech
(Diskuze k tématu Dárcovství vajíček)
návštěvník
Probíhá odesílání formuláře
Dobrý den,
po ukončení 18 let a csložení maturuty Vám ci nebrání v dárcovství vajíček.Obě podmínky - věk 18 - 32 let a maturitu splňujete.Pokud máte
zájem, můžete se u nás objednat a my Vám vše vysvětlíme.
S pozdravem
MUDr.Pavel Čermák, Ph.D.
Gyncentrum Ostrava
www.gyncentrum.com
návštěvník
Počet příspěvků: 1
dobrý den,jsem objednaná na darování vajíček,6.října jedu do Prahy na první návštěvu,zamímá mě zda při píchání injekcí přiberu na váze a také kolik návštěv přibližně budu muset absolvovat.Děkuji Zuzka
Dobrý den.
Váhový přírůstek není častý. Pokud se objeví, jde v absolutní většině případů pouze o zadržení vody a hmotnost se po odběru vajíček poměrně rychle vrací do normálu. Počet návštěv během stimulace záleží na tom jak budete reagovat. Obvykle stačí před odběrem 2 kontroly.
MUDr. Jan Šulc
návštěvník
Počet příspěvků: 1
Dobrý den jsem ze Zlína a chtěla bych darovat vajíčka jde to i ve Zlíně děkuji
návštěvník
Počet příspěvků: 3
Dobrý den,ráda bych darovala vajíčka.Sama jsem byla na IVF,byla zjištěna anovulace.Po prvním IVF mám dvojčata,která jsem donosila do 39tt.Jinak jsem uplně zdravá.Po OPU mě bylo odebráno 21 oocytu.Je možné v mém případě vajíčka darovat?Moc ráda bych pomohla.Děkuji za odpověď Romana Kočí
Dobry den
určitě , ale měla byste postupit gynekologicky + geneticky vyšetřeni .
s pozdravem
Dr Samer ASSAD.
návštěvník
Počet příspěvků: 3