Dobrý den, mám problém a rád bych ho vyřešil. Je mi čerstvě po 20-tce, jsem kuřák, vážím víc než jiný chlap v mých letech a pracuji jako programátor. Vždy jsem měl přítelkyně na pár dnů - až měsíc. Můj sexuální život byl very good, ale nyní mám přítelkyni a už to z mé strany není takové jaké to je - což mě hodně trápí kvůli mě a také kvůli mé přítelkyni, abych o ní kvůli tomunepřišel. Poslední měsíce mám problém s erekcí a to v tom smyslu, že když leží a přítelkyně mě začne svádět, tak se mi postaví, ale než se odnažím a dostanem se na polohu ze předu, tak mi uvadne a je po všem. Někdy je to jiný, že stále stojí ale po pár minutách sexu uvadne, po pár minutách, se zase postaví a takhle třeba 3x dokola. Nikdy se mi tohle nestávalo. Jiný pár je spolu několik let i celí život a po sexuální stránce jim to klape, tak že si nechci připouštět, že mi uvadne z toho důvodu, že je pro mě partnerka - nezajímavá/oukoukaná, protože jsem heterosexuál a když se po bytě prochází v prádýlku, tak mám na ni strašnou chuť a to jen do cvhíle, než příjde na sex - pak prostě uvadne...
Pak nevím, jest-li je to normální, ale zeptám se. Když masturbuji, tak musím napnout lítka a resp. svaly v nohách abych se udělal a to i při orálním sexu s přítelkyní. Přítelkyně mě ještě orálně neudělala, aniž bych se spontáně udělal - vždy jsem musel napnout nohy, jako bych sperma tlačil ven.
Poprosil bych o radu co stím. A druhý problém je, což jsem nikdy nějak moc vážně nesledoval, je barva spermatu a konzistence. Mou barvu která je nažloutlá (mírně) a konzistenci (ve spermatu se nacházejí hrudky) začala řešit až má přítelkyně, protože já jsem si vždy myslel, že je to normální, když delší dobu sperma nevýjde ven, tak že je jakoby uleželé :-)
Chci se zeptat, proč není bílé a proč je hrudkovité. I když masturbuji, tak první orgasmus je mírně nažloutlý s hrudkami. když masturbuji podruhé, tak už je spíše průhledné, řitčí a bez hrudek.
Děkuji za vaši odpověď.
Barva spermatu a problémy s erekcí