Laserová operace LASIK nebo femtoLASIK?

(Diskuze k tématu Korekce laserovou metodou LASIK)

Laserová operace LASIK nebo femtoLASIK?

Dobrý den,
chystám se na laserovou operaci.Na vstupním vyšetření mi zjistili 5 a 4 dioptrie s lehkým astigmatismem a doporučili mi metodu LASIK.Jenže v rámci této metody jsou ještě na výběr LASIK podle aberometrie nebo femtoLASIK.Teoreticky jsem si načetla, v čem spočívají rozdíly těchto metod,ale pořád jsem laik. Je nějaký rozdíl mezi těmito metodami, co se týče kvality vidění po operaci?Děkuji za odpověď.

15.2.2010 15:25

Probíhá odesílání formuláře

Odpověd na Laserová operace LASIK nebo femtoLASIK? / 15.2.2010 15:25

Dobrý den
Myslím, že pro vaši vadu 5 a 4 dioptrie bude nejlepším řešením laserový zákrok NeoLASIK HD femtosekundovým laserem. Jedná se o zákrok femtosekunodvým laserem VisuMax na podkladě aberometrického měření. Tyto zákroky jsou nejšetrnější a nejstabilnější z dostupných metod a mají nejlepší výslednou kvalitu vidění. Většina lidí je po tomto typu zákroku schopna již v den operace číst a sledovat počítač či televizi
Hlavní výhodou je, pro vás skutečnost, že v ceně těchto zákroků je zahrnuta doživotní záruka - tj. pokud by se vám v budoucnu vada znovu objevila, máte další zákrok zdarma. Cena je 24 tisíc za jedno oko a zahrnuje doživotní záruku.
Pozor není femtolasik jako femtolasik - velmi záleží na parametrech používaných přístrojů
Pokud se budete chtít objednat na vyšetření, zavolejte prosím na níže uvedená tel. čísla. Sekretářky vás budou informovat o aktuálních termínech na objednání.

Děkuji za váš dotaz a zdravím.

MUDr. Josef Hycl, CSc.
Lékařský ředitel Oční kliniky NeoVize
Oční klinika NeoVize
Poliklinika Viniční, 1. patro
Viniční 4049/235, 615 00 Brno-Židenice
Telefon: 517 070 700, 517 070 707
Mobil: 775 858 700
Fax: 533 306 113
E-mail: info@neovize.cz
www.neovize.cz

15.2.2010 15:50

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)
RE: Laserová operace LASIK nebo femtoLASIK?