Mám po operaci šedého zákalu obou očí. - p-5 měsíců, l-2 měsíce. Teď se objevil v zorném poli kruh, který má ohraničený okraj, rotující a přitom jakoby svítící ozubená kolečka, výplň toho kroužku je zamlžená - rozostřená,takže mi to omezuje vidění. Tento kroužek se zvětšuje, až úplně zmizí a po několika minutách zase vidím normálně. Do očí kapu hyal-drop multi. Poprvé se mi to stalo asi před dvěma lety, byla jsem s tím u lékaře, který vůbec nic nezjistil ani po neurologickém vyšetření. Lékařka mi řekla, že bych musela přijít, když tyto potíže mám, aby zjistila o co jde. Ale to bych musela bydlet hned vedle ordinace, protože se jedná o minutové výpadky. Na nějakou dobu to přestalo a objevilo se mi to znovu až nyní. Je mi 62 let, ale stále dost pracuji s pc, takže jsou občas oči i unavné. Prosím, můžete mi to objasnit a nebo je to opravdu taková závada?
Kruh před očima po operaci šedého zákalu
(Diskuze k tématu Léčba šedého zákalu (katarakty))
návštěvník
Probíhá odesílání formuláře
Dobrý den, pokud bylo při kompletním oftalmologickém vyšetření vše v normě, pak se bude jednat buď o sklivcový zákalek, který jste nevnímalo v době, kdy byla Vaše čočka více zakalená. Druhou, pravděpodobnější variantou vzhledem k popisovaným ozubeným okrajům, je tzv. oční migréna. Řešením je správný předpis brýlí a odpočinek.
návštěvník
Počet příspěvků: 1
Dobrý den, mám podobné příznaky, tedy zřejmě oční migrénu, ale k tomu začne dost bolet hlava a mozek je v nějakém zvláštním stavu – po dobu migrény (cca 1–2h) "neumím" vůbec mluvit – mám na mysli nějaké slovo, ale při jeho vyslovování se mi pletou slabiky, nemůžu se vůbec vyjádřit.