Hrazení keratoplastiky pojišťovnou

(Diskuze k tématu Transplantace rohovky – keratoplastika)

Hrazení keratoplastiky pojišťovnou

Dobrý den, chtěla bych se zeptat kolik tato operace stojí nebo jestli je nějak hrazená pojišťovnou. Úraz se mi stal ve 2 letech, teď je mi 18, myslíte, že by to fungovalo? Předem děkuji za odpověď. Pěkný den.

22.10.2011 20:53

Probíhá odesílání formuláře

RE: Hrazení keratoplastiky pojišťovnou

Dobrý večer, nejsem lékař,ale mám 2 keratopl. za sebou, obojí platila pojišťovna. Na výpisu z pojišťovny jsem pak měla částky od 30-40 tisíc. Hrazené to asi je, ale v soukromých klinikách.to tak jednoduché asi není. Já byla na obou operacích normálně v nemocnici.
Držím pěsti,ať to dobře dopadne.

22.10.2011 21:11

Kvalitní  (2)    Nekvalitní  (0)

Děkuji. :)

28.10.2011 21:55

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)

Vážená paní,
děkuji za dotaz, transplantace rohovky je výkon plně hrazený pojišťovnou a v našem státě dobře dostupný. Obraťte se prosím na příslušné oční pracoviště.
S pozdravem
P. Rozsíval

28.10.2011 14:22

Kvalitní  (3)    Nekvalitní  (0)

Mockrát děkuji, přeji pěkný den.

28.10.2011 21:55

Chtěla jsem se zároveň zeptat, zda-li jsou nějaké podmínky, za kterých je výkon hrazen pojišťovnou. Mám keratokonus na obou očích. Levé oko mam ve stádiu 1-2, kde mi byl před několika dny proveden crosslinking, na druhém oku mám stádium 3-4 a údajně jediné řešení je keratoplastika. Platí zákrok pojišťovna i když je celková úroveň vidění obstojná a zákrok by byl třeba zatím jen na jednom oku?
Děkuji za odpověď.

Z. Adamčíková

13.3.2012 13:37

Vážená paní,
děkuji za dotaz, transplantace rohovky je plně hrazena zdravotními pojišťovnami v zařízeních, které s ní mají smlouvu, není podmínkou operace na obou očích současně.
S pozdravem

13.3.2012 13:57

Dobrý den paní Adamčíková,