Dobrý den, mám letitý problém. Již cca 10 let mám strupy v nose které se mi stále nedaří zaléčit. Navštěvoval jsem ORL lékařku která na mě vyzkoušela všechny možné masti a stále nic. Po cca dvou letech mi řekla, že se s tím musím naučit žít. Bohužel stále ucpaný nos mi brání se i jen vyspat. Můžete mi prosím poradit? Děkuji Rambousek
Strupy v nose
(Diskuze k tématu Nádory nosu a paranasálních dutin)
návštěvník
Probíhá odesílání formuláře
návštěvník
Počet příspěvků: 4
Ahoj ,
ja mam ten isty problem .
Ziskal som ho po plastickej operacii nosu.
Pri operacii mi poskodili sliznicu ktora sa neda zregenrovat. Doktor mi vtedy poradil veprovou mast ktoru pouzivam dodnes. Ked sa to pouziva pravidelne tak to ma vysledky len mi je uz z toho na zvracanie bez toho by som sa nevyspal.
Inak vsetky masti ktore maju v sebe antibiotikum napr. Framykoin tak mi pomahaju len sa to bojim brat stale pretoze potom ziskam rezistenciu a to nechcem. Inak zistil som ze keby som zil len v lese alebo vo velmi vlhkom prostredi tak nepotrebujem ziadne masti(suche prostredie blba klimatiza robia svoje).
Neviem ako funguje tato diskusia ale dobre by bolo keby kazdy napisal co mu pomaha pretoze ja zastavam nazor ze kazdemu nieco ine zabera. Sucasna medicina je zalozena na hromadnom lieceni t.j. zlcniky, srdcia, oci , nohy, ruky lenze kazdemu pomaha trochu nieco ine a doktori ktori nas liecia dokazu rozmyslat len v tychto vyslapanych cestach co zabranuje normalnemu zisteniu co pomaha.
Marek
Bigero@gmail.com
návštěvník
Ahoj, díky za tvoji odpověď. Jestli můžu doporučit, tak mě aspoň trochu pomáhá INFADOLAN. Sice to neléčí, ale dá se aspoň trochu dejchat. Jirka
návštěvník
Ja som si este spomenul ze mi pomahal Erevit bola to lekarska vazelina. Lenze ju prestali vyrabat, tak som sa pytal preco a povedali ze nemozu zohnat jednu prisadu uz nepovedali ktoru co je smutne. Su nejake nahrady za to pretoze erevit obsahoval E vitamin ale uz to nie je ono a uz to nema take ucinky.
návštěvník
Ahoj ,