Dobrý den,
Už čtvrtý týden jsem doma se sinusitidou. Celou zimu jsem přecházela jens rýmou a kašlem ale v lednu se k tomu přidaly zvýšené teploty a tak jsem zašla k lékařce. Ta mi původně dala jen Sinupret na kašel a nechala mě týden doma ať to vyležím, ale jelikož se to nezlepšovalo další týden jsem u ní byla znovu. Poslala mě na RTG dutin a plic zjistily mi tedy abych byla konkrétní sinusitis maxilaris, a proto mi doktorka nasadila Zinnat500 na 10 dní ale moc se to nezlepšilo. Další týden mě poslala na ORL kde mě opět poslali na RTG dutin a sinusitidu mám pořád. Předepsali mi Volnostin na doléčení a jinak beru ambrosan na kašel. I když inhaluji anýz a dutiny nahřívám teploty pořád přetrvávají a rýma také. Lékařka mi nechala udělat i krevní obraz, ale výsledky byly naprosto v pořádky a dne jsem byla opět na odběrech kvůli chlamidiím a mononukleóze kterou už jsem kdysi prodělala. Snažím se za každou cenu vyhnout punkci. Můžete mi prosím doporučit něco na uvolnění dutin? Předem moc děkuji za Vaši odpověď.
S pozdravem
Mašová Michaela
Jak uvolnit dutiny?
(Diskuze k tématu Rinosinusitis (rýma a zánět vedlejších dutin nosních))
návštěvník
Probíhá odesílání formuláře
| Basic member |
Počet příspěvků: 106
Dobrý den paní Mašová,
doporučím Vám vyšetření u nás. My punkce téměř neprovádíme. S pozdravem, dr. Pavelec, 604243945
Dobry den,
srdecne Vas zdravim.
Dle toho, co pisete, nasadila kolegyne obvyklou lecbu, ktera byva uspesna.
Nevim, zda jste byla v poslednim tydnu na kontrole,protoze je mozne ,ze uz Vam mezitim Vase lekarka odebrala vytery z nosu a event. i predepsala leky ke "zpruchodneni" nosu a k odhleneni.Mozna jeste vysledek vyteru neni hotov..?
Dulezita je take tzv. fyzikalni lecba.
Budete-li mit zajem,objednejte se prosim ke mne na Polikliniku Na Narodni - na tel. 222 075 120 ; rada se na Vas podivam.
Ludvika Zahorova
návštěvník
Počet příspěvků: 1