Bolest kolene při obezitě

Bolest kolene při obezitě

gelča  |  návštěvník  |  Praha
  • 1 odpovědí
Dobrý den.Na úvod musím příznat,že jsem hodně obézní,je mi 56 let a pracuji 35 let jako zdravotní sestra u lůžka a již asi 6 let mě pobolívají kolena a byla mi zjištěna počínající artroza. Před 3 týdny při vystupování z autobusu jsem pocítila prudkou bolest v koleni a od té doby se to jen zhoršuje.Každý krok, každý pohyb,i v noci,vyvolá prudkou bolest a v kloubu cítím bolestivé křupnutí,mám pocit, že to musí být i slyšet.Hned druhý den jsem navštívila ortopedickou ambulanci,ale na RTG prý významnější změny nejsou patrné a doporučeny mi byly analgetika,obklady, Chondrosulf.Jelikož ani po týdnu bolest neustoupila. byla mi do kolene aplikována směs kortokoidu s Mesocainem, opět bez efektu. Bolest je hlavně na levé straně kolena, pri delší zátěži bolí i vše okolo,Diclofenak moc nepomáhá. Po třech týdnech už jsem to bolestí nemohla vydržet a požádala jsem závodní lékařku o P.N. nyní jsem 5 dní doma,ale děsím se další návštěvy lékaře,ke kterému,stejně jako do zaměstnání, cestuji 70 minut se 4 přestupy MHD. Prosím o radu,jak dál postupovat. Je event. poškození zjistitelné třeba na magn. rezonanci. Uznávám,že pohled na obézní pacientku není moc příjemný,a taky co by při své váze chtěla,že,ale už jsem z té bolesti a z toho,že nejsem schopna jiné činnosti,než základních hygienických úkonů, unavena. Omlouvám se za dlouhý elaborát,snad to ten internet unese a já si aspoň takto můžu postěžovat,když už mě můj lékař slyší, ale neposlouchá.
gelča  |  návštěvník  |  Praha
  • 1 odpovědí