Bolest kolene při ohnutí

Andy návštěvník
  • 1 odpovědí

Bolest kolene při ohnutí

Andy  |  Olomoucký kraj
  • 1 odpovědí
 |  Olomoucký kraj
Dobrý den
Jen bych se chtěla zeptat, co dělat při bolestech kolene..
Při chůzi ze schodů, do schodů, sezení asi hodinu v kině-nepříjemná bolest.Jakmile není možnost si koleno natáhnout tak je zle a bohužel poslední asi dva týdny i při jízdě autem,jakmile se koleno dostane asi někde do poloviny pohybu, tak se to nedá vydržet.Tento týden je to horší a horší..byla jsem na ortopedii a lékař mi řekl, že budu chodit na rehabku a užívat Aulin,ale možno jen měsíc..Rentgen bez nálezu, koleno prý mám oteklé a docela mi v něm něco tepe..Kdyby prý nepřestalo bolet, že mám znovu přijít,ale proč mám tedy horečku?Doktor mi připadal, jako když to nic není..Je možný zánět nebo tak něco?Děkuji za odpovědˇ.
Kremlová
Odborníci v okolí
Revmacentrum® Premium member
  • 2046 odpovědí
  • 18 Likes
  • 2046 odpovědí
  • 18 Likes
Zdravím, paní Kremlová,
podle Vašich potíží soudím, že se může jednat o poruchu chrupavky čéšky kolenního kloubu, tzv. chondropatii. Klinické vyšetření vč. ultrazvukového vyšetření jistě upřesní tuto diagnózu. Pokud se bude jednat o toto onemocnění, osvědčila se nám léčba rázovou vlnou, která zlepší metabolizmus chrupavky a která je bez jakýchkoli vedlejších účinků.
www.revmacentrum.cz
www.razovavlna.eu
Andy návštěvník
  • 1 odpovědí
Andy  |  Olomoucký kraj
  • 1 odpovědí
 |  Olomoucký kraj
Dobrý den, bohužel se to nejspíš vyplnilo a spíš i hůř..
Po 14 dnech od první návštěvy lékaře jsem to nemohla vydržet a dne jsem šla k jinému, proběhla kontrola sono a nález byl:Dnes koleno s otokem a výpotkem,výpotek ale sklovity neagresivní.
Sono. synovitidaa prosak kolena výrazný.
Retropatell. chondropthie lehká
Dg:yodrps genius 1 dx. M2546
TH: evakuace DI+M do kolena.
Rp. Melovis 1.
Kontrola za měsíc, při nelepšení dop revmatolog. vyš. 66949 09137

Mít dvakrát po sobě v kolenu z každé strany injekci, no nebuud lhát-tekly i slzy....