Dobrý den
Jen bych se chtěla zeptat, co dělat při bolestech kolene..
Při chůzi ze schodů, do schodů, sezení asi hodinu v kině-nepříjemná bolest.Jakmile není možnost si koleno natáhnout tak je zle a bohužel poslední asi dva týdny i při jízdě autem,jakmile se koleno dostane asi někde do poloviny pohybu, tak se to nedá vydržet.Tento týden je to horší a horší..byla jsem na ortopedii a lékař mi řekl, že budu chodit na rehabku a užívat Aulin,ale možno jen měsíc..Rentgen bez nálezu, koleno prý mám oteklé a docela mi v něm něco tepe..Kdyby prý nepřestalo bolet, že mám znovu přijít,ale proč mám tedy horečku?Doktor mi připadal, jako když to nic není..Je možný zánět nebo tak něco?Děkuji za odpovědˇ.
Kremlová
Bolest kolene při ohnutí
(Diskuze k tématu Koleno - stabilizace čéšky)
návštěvník
Probíhá odesílání formuláře
Zdravím, paní Kremlová,
podle Vašich potíží soudím, že se může jednat o poruchu chrupavky čéšky kolenního kloubu, tzv. chondropatii. Klinické vyšetření vč. ultrazvukového vyšetření jistě upřesní tuto diagnózu. Pokud se bude jednat o toto onemocnění, osvědčila se nám léčba rázovou vlnou, která zlepší metabolizmus chrupavky a která je bez jakýchkoli vedlejších účinků.
www.revmacentrum.cz
www.razovavlna.eu
návštěvník
Počet příspěvků: 3
Dobrý den, bohužel se to nejspíš vyplnilo a spíš i hůř..
Po 14 dnech od první návštěvy lékaře jsem to nemohla vydržet a dne jsem šla k jinému, proběhla kontrola sono a nález byl:Dnes koleno s otokem a výpotkem,výpotek ale sklovity neagresivní.
Sono. synovitidaa prosak kolena výrazný.
Retropatell. chondropthie lehká
Dg:yodrps genius 1 dx. M2546
TH: evakuace DI+M do kolena.
Rp. Melovis 1.
Kontrola za měsíc, při nelepšení dop revmatolog. vyš. 66949 09137
Mít dvakrát po sobě v kolenu z každé strany injekci, no nebuud lhát-tekly i slzy....