Dobrý den,
nedávno jsem se tu radila co dělat při bolestech kolene..
V červnu jsem byla u svého lékaře,řekl mi,že koleno je mnohem lepší i při mých bolestech a předepsal Condrosulf s tím, že pokud by se to nezlepšilo,tak mám přijít na podzim se ukázat a udělala by se Laparoskopie.Bohužel se to nezlepšilo a bolelo více,byla jsem u něho tuto středu.Napsal,že koleno je prosáklé a klil pod čéškou,že budu muset na operaci,ale že prý už to Laparoskopicky nepůjde a vůbec nechápu na co se tedy čekalo v červnu když už to Laparo nepůjde.Dále mi napsal,že jsem zapsána k AS a laterárnímu uvolnění čéšky.Můžete mi prosím přiblížit oč se jedná a jak dlouho je následná léčba?Řekl mi,že asi 6 týdnů,ale to je moc dlouhá doba...
Mockrát děkuji za odpověď.
Kremlová A.
Laterální uvolnění čéšky
(Diskuze k tématu Koleno - stabilizace čéšky)
návštěvník
Probíhá odesílání formuláře
návštěvník
Počet příspěvků: 18
Dobrý den,
uvolnění retinakul češky lze běžně provést artroskopicky, není třeba vést řez na kůži.
Jizva v obl patelly, češky, je kosmeticky nepříliš příznivá.
Zdravím,
Laparoskopie je endoskopické prohklédnutí břišní dutiny. AS je artroskopické (endoskopické) vyšetření kolenního kloubu. Tolik k rozdílům. Vstupy jsou stejné z 1 cm vpichu.
U poruch čéšky se dělá zevní uvolnění závěsného aprátu proto, aby se zmenšil tlak na kloubní plochu čéšky.
Ovšem Vaše netrpělivost není na místě, léčba poruch chrupavky je dlouhodobá, řádově mnoho měsíců. S tím se nedá nic dělat :-(
www.revmacentrum.cz
návštěvník
Počet příspěvků: 1
Dobrý den.
Mám jít na operaci uvolnění čéšky.Ve zprávě mám napsané "uvolnit lat. retinakulum." Jak samotná operace probíhá a jak dlouho trvá zotavení kolena?
Děkuji za odpověď
Zdravím,
laterální releasing čéšky spočívá v endoskopickém uvolnění zevního závěsného aparátu čéšky z jednoho malého řezu cca 5 mm. Po operaci se nakládá speciální ortéza, která brání aby uvolnění se neopakovalo. Léčení je cca 3-4 týdny do plné zátěže.
www.revmacentrum.cz