Opotřebení TEP

(Diskuze k tématu Kyčel - totální endoprotéza klasická)

Opotřebení TEP

Dobrý den. Je mi 31 a jsem 5 let po operaci TEP kyčle kvůli dopravní nehodě. Jak operace tak následná rehabilitace proběhla bez problémů a dodnes funguje bezchybně. Mám plné rozsahy a snad kromě tureckého sedu neznám pohyb který bych nezvládl. Pracuji jako přidavač na stavbě. Tímto bych se chtěl zeptat, jak se pozná opotřebení TEP? Občas mi tam lupne jako když vám praskne ve zdravém kloubu. Nebolí to a ani na pohyb to nemá žádný vliv. Mohlo by to být způsobeno např. nadměrnou zátěží? A pozná se opotřebení na TRG? Děkuji

8.10.2010 22:23

Probíhá odesílání formuláře

RE: Opotřebení TEP

Pozná Váš ortoped na RTG snímku dříve než vy, jistě chodíte na pravidelné kontroly a jistě máte možnost jít na kontrolu při potížích. Až to poznáte sám , bude zbytečně pozdě....

25.10.2010 17:20

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (1)
RE: TEP kyčle

Dobrý den. Jsem po TEP kyčle a mám problém kdy brát antibiotika-kvůli kyčli. Dle mého ortopeda je nutné brát atb. i při virozách (nachlazení atd.).Mám hodně autoimunitních chorob, tak i oslabenou imunitu a vše chytnu.
Na horečky ale netrpím nikdy. S antibiotiky ale narážím u obvodního lékaře a i zubaře, protože když jim o antibiotika řeknu, tak mi je odmítnou dát, že to není potřeba- otevřený zub, viróza- dostala jsem je až na ortopedii kam jsem následně radši zašla. Obvodní mi řekla, že na hnisavou rýmu ntibiotika nedává! To mi je jasné, ale já mám TEP a nějak s tím všude narážím, i když dle ortopeda to je potřeba. To to ty lékaři nevědí a nebo se mám spokojit s jejich názorem. Je to unavující boj a přitom čekám radu od nich.

8.1.2011 10:39

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)
RE: Opotřebení TEP

Dobrý den jak jsem se už jednou ptala,je mi 16,ale zajímala by mě ještě jedna otázka.Když jsem ještě tak mladá,myslíte,že mi dají nějakou kyčel který mi vydrží dýl?existují i takové,kterémají dlouhou životnost.jako?děkuji

23.11.2011 15:39