Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Rehabilitace po TEP - čemu máte věřit? - Kyčel - totální endoprotéza klasická - Diskuze

Rehabilitace po TEP - čemu máte věřit?

Rehabilitace po TEP - čemu máte věřit?

Luboš  |  návštěvník  |  Jihočeský kraj
  • 3 Likes
Dobrý den, jsem sportovec, bez potíží (58). Na TEP jsem rozhodně připraven nebyl. Po pádu v červnu na kole, následné zlomenině krčku, jsem byl lékařům vděčný za rychlou operaci dvě hodiny po pádu. Překvapila mne profesionalita na JIP, následně i na oddělení. Po propuštění už to tak úžasné nebylo. Nemyslím samotné hojení, tady je vše OK. Mám na mysli obrovský rozptyl názorů co se smí a nesmí ze strany lékařů a zdravotnického personálu. Rozptyl se svádí to na různé druhy TEP, na různý zdravotní stav apod. Např. společnost J. E. Purkyně tvrdí, že po šesti týdnech řídit auto můžete, mně to lékař zakázal do tří měsíců. Prof. Sosna do televize řekne, že odkládají berle u nich po šesti týdnech, u mne opět lékař stanovil dvanáct týdnů. Na internetu se dočtete víckrát, že na sport po šesti měsících, u mne - již po třech měsících prý mohu na kolo. Tady je často skloňovaná věta, že Váš operatér rozhoduje co a jak. V reálu jdete na kontrolu v okresní nemocnici k někomu úplně jinému, jen ne k tomu co Vás operoval. Na ort. ambulanci jsou podle věku spíše začínající lékaři, nebo ti co asi moc neoperují. A nemají na Vás také moc času, přestože jednou byla čekárna výjimečně skoro prázdná. Pohled na rentgen, pár vět a nashle. Stihnul jsem při druhé kontrole jednu otázku a to jak s překročením úhlu 90 st po třech měsících. Odpověď nejdříve, že tak jako dosud, když jsem nesouhlasil, tak prý mohu, ale pomalu za 90 st.. Nesouhlasil jsem proto, že jsem přečetl na internetu o TEP skoro všechno co našel vyhledávač, včetně desítek diplomových prací. Jedna z nich byla na téma jaký úhel jsou schopni pacienti po TEP sevřít. Jestli si dobře pamatuji