Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Karpální tunel - reoperace - Ruka - karpální tunel - Diskuze

Karpální tunel - reoperace

Karpální tunel - reoperace

bublinka  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 3 odpovědí
  • 6 Likes
Dobrý den ,prosím o radu.Před dvěma lety jsem podstoupila operaci KT na pravé ruce se středně těžkým poškozením .Před měsícem jsem podstoupila operaci levé ruky se středně těžkým poškozením.,když jsem šla k lékaři ,že se mi zhoršila pravá ruka ,která je opět dle EMG se středně těžkým poškozením.Nyní po operaci levé ruky stále cítím večer lehké brnění a únavu ruky ,přitom absolvuji rehabilitaci a končetiny nepřetěžuji.Pan primář konstatoval ,že reoperaci pravé ruky nevylučuje ,ale více se domluvíme po kontrolním EMG po 3 měsících po operaci levé ruky.Mám velké obavy zda podstoupit opět operaci již operované ruky ,přesto že mi ruka stále brní.V práci jsem už celkem nepoužitelná a neumím si představit ,že budu bez práce.Myslíte ,že mám opět podstoupit reoperaci pravé ruky ,i s tím rizikem ,že už to nebude OK?nezdá se mi v pořádku ani levá ruka ,i když to ještě není dlouho po operaci....Děkuji za Váš čas .S pozdravem Lucie
prim. MUDr. Aleš Fibír Ph.D.  |  Basic member  |  Plastická chirurgie  |  Hradec Králové, Čáslav
  • 30 odpovědí
  • 57 Likes
Dobrý den,
na levou ruku je brzy, je nutno aby doběhla celá rekonvalescence a doporučuji kontrolu EMG 3 měsíce po operaci. Pokud je před výkonem těžší nález, může část obtíží přetrvávat i několik týdnů po výkonu než nerv zregeneruje. Neměly by však přetrvávat noční bolesti. Při kontrola doporučuji vyšetřit EMG i pravou ruku a srovnat poslední dvě vyšetření. Pokud dojde ke zhoršení, tak je na místě zvážit operaci vpravo.
Tyto informace berte trochu s rezervou, není možno být přesnější pokud nemám možnost Vás vyšetřit.
S pozdravem Fibír
bublinka  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 3 odpovědí