Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Operace karpálního tunelu - Ruka - karpální tunel - Diskuze

Operace karpálního tunelu

Operace karpálního tunelu

Iva  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 5 odpovědí
  • 2 Likes
Dobrý den! Byla jsem odeslána závodním lékařem na vyšetření karpálů a mám nález na levé ruce - hodnota 5,45 . Je to na operaci? Mám jít k závodnímu znovu příští týden a jsem z toho nervózní. Závodní lékař buď posílá na operaci nebo prý přeřazení na jinou práci,což nechci. Děkuji za odpověď.
KÁČA  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 3 odpovědí
  • 3 Likes
Dobrý den.Já měla naměřené hodnoty 8,2 a to už prý bylo kritické.Na operaci jsem šla,ale výsledek nic moc-prsty stále brní,mravenčí...Nové EMG po operaci naměřilo 5,5,takže výsledek operace skoro žádný.Po půl roce mám jít znovu na měření a PAK se uvidí,zda bude nová operace.Jsem z toho nervozní,protože nová operace se musí dělat v celkové anestezii a to pro mě není optimální-mám za sebou 3 srdeční infarkty a 3 mozkové mrtvičky.Tady je každá rada drahá-JÍT čí NEJÍT na operaci???
S pozdravem pacientka Marta
prim. MUDr. Aleš Fibír Ph.D.  |  Basic member  |  Plastická chirurgie  |  Hradec Králové, Čáslav
  • 30 odpovědí
  • 57 Likes
Dobrý den,