Dobrý den,
jsem v 38. týdnu těhotenství a asi měsíc mě trápí brnění prstů a částečně i dlaně na pravé ruce, brnění se postupně zhoršuje, už je stálé. První info od mé gynekoložky bylo, že mám něco s krční páteří. Dnes jsem se od jiného lékaře dověděla, že se jedná o SKT. Přečetla jsem si na Vašem webu, že příčinou může být těhotenství. Je pravdou, že jsem v poslední době i pletla. Jinak pracuji na počítači, po problémech s bolestivým zápěstím jsem se dokonce přeučila na práci myší levou rukou. Můj dotaz je následující - je šance, že budu po porodu bez obtíží, nebo už musím počítat s trvalejšími následky, případně recidivou? Co doporučujete v tomto okamžiku? Ruku používat normálně (i přes nepříjemné pocity), nebo klidový režim? Děkuji za odpověď a za radu. M.
SKT v těhotenství
(Diskuze k tématu Ruka - karpální tunel)
návštěvník
Probíhá odesílání formuláře
návštěvník
Počet příspěvků: 1
Ráda bych se zeptala, co s tím,když jsem těhotná v 18týdnu a ozval se mi karpálnítunel, vyšetření jsem prošla v lednu, ale bohužel už se s tím nedalo nic dělat.
Teď mi brní celá pravá ruka, mrtví mi prsty, a nejvíc mě štve to,že nemůžu kvůli tomu v noci spát. Protože to neuvěřitelně bolí.
Na neurologii mě paní doktorka poslala, ale maj tam dovolenou,tak tam zajdu až v září,ale do té doby co s tím?
Můžete mi prosím poradit, jak pomoci ulevě v ruce?
Zkusila jsem masáž limfatických cest na rukou. Na chvílito pomohlo, ale zase se to ozvalo.
Děkuji za odpověď
ZDravím Alena
návštěvník
Počet příspěvků: 23