Zhoršení chování a prospěchu 14-leté dcery

(Diskuze k tématu Problémy s výchovou dětí)

Zhoršení chování a prospěchu 14-leté dcery

Dobrý den, mám 14letou dceru která v posledních třech měsících změnila své chování a nevím si rady s tím co začala předvádět.Do konce sedmého ročníku bylo vše v naprostém pořádku slušné chování vyznamenání ale s nástupem do osmé třídy se vše začalo vše měnit k horšímu.Nosí špatné známky čtyřky pětky mám podezření že kouří už jsem zaslechl od učitelů že je tam podezření i na alkohol ale to se zatím neprokázalo.Několikrát jsem se s ní snažil promluvit bez jakého koliv násilí ale k ničemu to nevede.Řekla nám že jsme ji zkazili život a je ji jedno co bude dělat za školu.Už i nepřišla domů a zůstala u kamarádky,manželka ji přemlouvala ať jde domů.Řekla nám že je všude lip jen ne doma.Přitom ji doma nic nechybí není u nás žádné násilí jen ji zakazujeme věci které k jejímu věku nelze dělat.Jsem přesvědčený že v tom mají prsty kamarádky ale když ony mají pravdu a my ne.Tak se chci zeptat jestli mi může někdo poradit, protože nevím jak dál a strašně nás to se ženou bolí když vidíme kam se řítí. Děkuji

15.12.2009 20:14

Probíhá odesílání formuláře

Odpověd na Zhoršení chování a prospěchu 14-leté dcery / 15.12.2009 20:14