Cvičení pro těhotné  

Pohyb je důležitý v každém věku. I těhotné ženy by měly udržovat přiměřenou pohybovou aktivitu, aby si udrželi kondici a fyzické zdraví. V současné době se nabízí mnoho kurzů cvičení pro těhotné ženy, kde ženy posilují problematické partie, učí se správně dýchat, posilovat a uvolňovat svalstvo pánevního dna. Cvičení pro těhotné ženy by nemělo být silové a vyčerpávající. Je třeba se vyvarovat otřesů a používat pouze lehkou zátěž. Často se využívají gymnastické míče. Cvičení by mělo zahrnovat fázi zahřátí, protažení a závěrečné uvolnění. Důležité je, aby žena cvičila s přiměřenou intenzitou a frekvencí, pro radost a pohodu a řídila se převážně svými pocity. Není vhodné se do cvičení nutit nebo se jím nadměrně zabývat a zatěžovat. Pokud ženu cvičení nebaví, plně postačí pravidelné procházky, pobyt na čerstvém vzduchu a drobné domácí práce.

Jste odborníkem pro tento výkon? Staňte se autorem popisu tohoto zákroku! Návštěvníci portálu hledající tento výkon Vás uvidí jako autora textu, odborníka pro tuto oblast. Pacienti se s důvěrou obracejí pro konzultaci spíše na lékaře, které vnímají jako experty právě na problém, který je trápí. Chcete se stát autorem? Kontaktujte nás ještě dnes! Ukázka a podmínky účasti na autorských textech.
Publikováno
   
Diskuze
O čem se mluví Reakcí celkem Poslední odpověď
Bolest a brnění rukou v těhotenství 0 19.5.2015
Posilování pánevního dna POPULAR 0 20.6.2013
Nevhodné cviky v těhotenství POPULAR 0 20.6.2013
Cvičení v 3. trimestru POPULAR 0 20.6.2013
Zobrazit všechny diskuze k Cvičení pro těhotné