Jak jsem již psal v předchozím článku, mám problém s chybějícími a kazem napadenýmí zuby na horním patře. Moc by mě zajímalo pár věcí : Pokud by mi museli být vytrženy všechny horní zuby, řeší se implantáty jako každý zub jednotlivě, nebo je možnost pevného můstku, tedy všechny horní zuby najednou nasazené ( tak abych si nemusel můstek vyndavat ) ?! Jsem naprostý laik, jde mi hlavně o to, abych měl celý horní můstek napevno připevněn. Také by mě zajímala cena takového můstku. Moc děkuji za vaší odpověď.
Můstek napevno?
(Diskuze k tématu Keramické korunky a můstky)
návštěvník
Probíhá odesílání formuláře
| Basic member |
Praha
Počet příspěvků: 10
Dobrý den. Hodně by mi pomohl alespoň aktuální rentgenový snímek (opg), v ideálním případě Vaše návštěva. Je nutné stanovit prognózu Vašich zubů a podle toho buď nějaké léčit a ponechat, zbylé nahradit implantáty. Pokud toto nepůjde provést (prognóza zubů bude špatná), zavede se po vytrhání zubů a zhojení kosti cca 8 implantátů a na ně se zhotoví a našroubuje "konstrukce" (jeden celek - můstek, napevno). Cena je závislá na náročnosti zákroku, podmínkách v horní čelisti a počtu použitých implantátů. Něco zaplatíte za implantáty (zavedení do kosti) a v druhé fázi za nové zuby. V součtu se ale s jistotou cena přehoupne přes 200 tisíc korun. S pozdravem Dr.Urbánek
návštěvník
Počet příspěvků: 4
Moc děkuji za Vaše informace. Bohužel snímky RTG zatím nemám, začínám vše teprve řešit ( bohužel asi pozdě ). Nicméně, jelikož nejsem Karel Gott ani Jarda Jágr, 200 tisíc Kč nemám. Proto se chci optat, existuje i jiná, levnější možnost ? Děkuji Vám.
| Basic member |
Praha
Počet příspěvků: 10