Bušení srdce, třes a apatie

(Diskuze k tématu Arytmie)

Bušení srdce, třes a apatie

Dobrý den,
je mi 27, už několik let mě zatěžuje silné bušení srdce, zároveň s tím menší třes, chlad a určitá strnulost. Téměř pokaždé to přijde po konzumaci jídla, někdy se to objeví bez příčiny, nebo během spánku - někdy mě to probudí. V obličeji jsem velmi bledá a občas mě bolí v podpaží (nevím, zda to s tím může souviset, ale uvádím to). Byla jsem již u svého lékaře testována na chudokrevnost, ale nepotvrdila se, krev mám v pořádku. Tyto problémy mě však velmi obtěžují a snižují mou koncentraci a psychickou rozvnováhu, vždycky jsem při těchto stavech hrozně apatická, ač jsem jinak v pořádku. Lékař mi nadále nic nedoporučil, ani to nijak neřešil. Můžete mi, prosím, poradit, jak se to mám zbavit? Nebo říct lékaři o nějaké léky?
Předem moc děkuji za Vaše rady.

16.1.2011 17:31

Probíhá odesílání formuláře

RE: Bušení srdce, třes a apatie

dobrý den,
nevím,zda budeme mít stejný problém,ale mám něco podobného.....bylo mi 35 let a většinou se mi stává při nakupování nebo na procházce-začnu se potit,ztěžknou mi nohy,třes na rukou a sucho v ústech,bledá jsem samozřejmně taky a jakoby na omdlení-přestanu se soustředit......vždy jsem to nějak zvládla ,až jednou mi začalo tak bušit srdce,že jsem si musela zavolat doktorku dom...byla jsem slabá jak mucha a srdce až v krku......doktorka mi dala injekci na uklidnění(prý se něčeno bojím) Ale nemám důvod......všechny výsledky od štítné žlázy,ekg,atd vyšli v pořádku. Dostala jsem prášky na srdeční aritmii a dokonce i od nervů (Zoloft) Oboje beru přes 2 roky......pravda je,že od té doby se mi srdce zklidnilo,ale ty třesy mám pořád :-( Věřím tomu,že je to psychika . taky mne to znepříjemnuje život.....většinou mi pomůže to,že si "vduchu vynadám sama sobě,že to nic není-uklidni se,mám jen v hlavě "bubáky" :-)
Asi to bude z něčeho nebo z někoho strach.....nevím,zda-li navštívím i psychologa.Přeji hodně štěstí a sil.

6.7.2011 11:24