Palpitace, rychlý tep

(Diskuze k tématu Arytmie)

Palpitace, rychlý tep

Dobrý den, je to zhruba 3-4 týdny co pociťuji časté bušení srdce doprovázené dušností, únavou, slabostí. Navštívila jsem svou obvodní lékařku, která mi udělala krevní testy, zjistila však pouze vyšší CRP 35. Moje příznaky svedla na přítonost zánětu v těle a žádná jiná vyšetření neprováděla. Mohou být tyto příznaky opravdu jen projevem toho zánětu? Docela mě zaráží, že mi nebylo s těmito příznaky provedeno podrobnější vyšetření i přes to, že v klidu můj tep dosahuje hodnot nad 100t/min. Paní doktorka se domnívá, že v 21 letech jsem na srdeční onemocnění příliš mladá. Je nějaká možnost jak se nechat vyšetřit odborníkem? Opravdu ce necítím příliš dobře, bojím se čímdál víc zůstávat sama v práci, jelikož často už cítím, že se schyluje k nějakým mdlobám. Nevím zda je možné zajít k internistovi jen s doporučením nebo i bez něj? Velice ráda bych začala být léčena, jelikož tyto potíže jsou dosti obtěžující. Děkuji za odpověď a přeji krásný zbytek dne.

21.5.2010 13:03

Probíhá odesílání formuláře

Odpověd na Palpitace, rychlý tep / 21.5.2010 13:03

Dobrý den, nejsem žádný lékař a ani odborník.
Myslím si, že by Vás měl OL poslat určitě k internistovi, nebo na nějaké další vyšetření. Já jsem šla k lékaři také s bušením srdcem, ačkoliv se léčím s vysokým tlakem ve svých 24 letech a hned mě poslal na EKG a na rozbor krve. Tep jsem měla v klidu 119 a často mívám u lékaře vyšší i teď. Podle EKG mám sinusovou tachikardii, jinak respirační aritmii. Beru léky a je to lepší. Nemusí to být nic vážného, ale asi by bylo lepší další vyšetření, popř. zjistit příčinu. Způsobovat to může i velký stres, nebo kafe, kouření atd...
Tak Vám přeji, ať vám to dobře dopadne:)

23.5.2010 22:52

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)
RE: Palpitace, rychlý tep