Dobrý den. Je mi 70 let a od roku 2006 mám zjištěnou diabetes mellitus II. typu. Beru 2x denně 1/2 Amarillu a moje glykemie
se pohybuje kolem 6,5 až 7,3. Glykemická křivka se pohybuje
do 5. Co mně trápí, je pálení kůže a brnění prstů na nohou.
Neuropatie nebyla zjištěna. Navštívila jsem mnoho lékařů, od
neuroložky přes kožní až na alergologii. Nic mně zatím nepomáhá. Jsem celkem fit, jetě chodím do práce. Můžete mně poradit? Děkuji.
Pálení kůže při diabetes mellitus
(Diskuze k tématu Diabetes mellitus II. typu)
návštěvník
Probíhá odesílání formuláře
| Premium member |
Vnitřní lékařství
Praha
Počet příspěvků: 664
Dobrý den, nezmiňujete se, že byste již absolvoval cévní vyšetření-to je velmi důležité, neboť cévní poruchy se mohou podílet na vašich potížích a u diabetiků jsou mnohem častější než u běžné populace.
Basic member
Kostelec nad Orlicí
Počet příspěvků: 39
Dobrý den.
Není spravedlivé, že mnoho lékařů jste navštívila, ale ode mne chcete přesnou radu na dálku.
Problém popisujete v nohách, tedy dole, jang. Chlad je jin, pálení je jang. K brnění dochází vlivem špatného prokrvení v důsledku jang stažených cév. Jako příčinu na dálku bez záruky odhaduji nějaké dlouho opakované jang. Jang chlebové kůrky nejezte, nebo si je namáčejte do žitovky. Nikdy nic nedosolujte. Nejezte ohřívaná jídla. Do svého pravidelného jídelníčku zařaďte cibulovou nať, pórek, pažitku, kudrnku a naklíčená hořčičná semínka, tak zvanou zelenou hořčici. Když je hustý zelený porost vysoký 3 cm, je nejlepší. Trochu to štípe, ale velmi dobře prokrvuje končetiny.
Začněte pravidelně zobat sladkovodní řasu Chlorella, třikrát denně 3-5 maličkých tabletek. Vždy dobře zapít teplým čajem.