Boulička v pupíku a vytékající hnis

Boulička v pupíku a vytékající hnis

sopouskova  |  návštěvník  |  Pardubický kraj
Dobrý den.Už asi 3 roky mám v pupíku takovou bouličku až úplně vzadu za pupíkem,který není vidět jen na pohmat.Nic jsem s tím nedělala,ale nedávno mě to začalo bolet při nošení obepnutých kalhot apod.Navštívila jsem tedy obvodního lékaře a ten mě poslal na chirurgii.Na chirurgii mi pan doktor řekl,že by to mohla být kýla a poslal mě na chirurgické vyšetření společně s ultrazvukem do nemocnice.Na chirurgii v nemocnici mi lékař řekl,že se mu to jako kýla nezdá a tak jsme šla na ultrazvuk.Na ultrazvuku mi doktor řekl,jestli to spíše nebude zánět a s výsledky mě poslal zpět na chirurgii.Tam chirurg konstatoval, že nelze vyloučit ani kýlu,ani možný zánět a že si mám čistit pupík 2x denně nějakou dezinfekcí.Prý se pupíku dostatečně a intenzivně věnovat a čistit ho.Čistila jsem ho jen jednou a asi za 4 dny mi z pupíku vytekl hnědě žlutý blemcavý hnis-sliz,dosti zapáchající a druhý den to samé né v takovém množství ale zase i s krví.Tak jsem u nás navštívila znovu chirurga.Ten mi řekl,že to je normální, ať si to čistím dál, že někdo na to může trpět celý život.Takže nevím co si o tom myslet.Řekla jsem, že už k doktorovi nepůjdu. Moje kamarádka ale jela k našemu společnému gynekologovi ten ji pro mě napsal recept na Framikoin mast..Mast je dobrá, ale po 14 dnech se mi pupík strašně okolo zapálil a přesně jak jsem čekala, že mi z toho zase něco vyteče. A taky za 14 dní tomu tak bylo, tentokrát už ale ten hnis-sliz nezapáchal.Nemohu nosit moc obepnuté kalhoty přes břicho v oblasti pupíku a cvičit na břišní svaly v žádném případě a i při vytírání podlahy když se natáčím na jednu a pak druhou stranu, tak mě to bolí. Je to nepříjemné. Pořád v tom cítím bolest a píchání.Co by jste mi poradili?Myslíte, že jen nějaké čištění pupíku mi pomůže?Je mi 29 a plánuji otěhotnět, tak bych pak nerada měla nějaké kompilace.Děkuji Vám moc za odpověď.