Průjem v prvním týdnu antikoncepce

Průjem v prvním týdnu antikoncepce

kristyna966  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
Dobrý den, chtěla jsem se Vás zeptat.
Beru antikoncepci Sidreta a samozřejmě ani mě se nevyhnula chřipka, hned během prvního týdne užívání antikoncepce. Dostavily se i zažívací problémy. Dostala jsem průjem asi 14 hodin po užití antikoncepce dva dny za sebou, (tj. 5. a 6. den užívání), který sice byl vodnatý, ale nebylo toho hodně, nebyl intenzivní. Problémy přišly v ponděli, v neděli jsme spolu ještě s přítelem byli.
Mám se třeba bát i toho zpětného otěhotnění v takovém případě?

Děkuji
Pěkný den
Stellart s.r.o. KLINIKA TEPLICE  |  Premium member  |  Teplice
  • 101 odpovědí
  • 11 Likes
Dobrý den.
Na Vaši poptávku jsme odpovídali již včera. Posíláme tedy odpověď ještě jednou v rámci diskuze.
Hormonální antikoncepce je uzpůsobena tak, aby se účinné látky vstřebaly během 30 - 40 minut. Není tedy třeba se obávat, že by se vašimi zažívacími potížemi účinek antikoncepce nějak snížil.
S pozdravem Klinika Stellart Teplice
Související recenze a zkušenosti
  Spokojený/á
Doporučuji všem.Skvělý přístup,ani si žena nepřipadá,jako u ne zrovna příjemné prohlídky.Zkrátka doktor,jak má být,milý,hlavně je to člověk na svém místě.Moc děkuji,kdyby takový byli všichni... Více 
  Spokojený/á
Pani doktorka je skvela,na vse vas pripravi,presne rekne ted to zatahne atd,je to velice profesionalni pristup a lidsky,nekde jsem cetla,ze pani doktorka pusobi nepristupne,vubec to tak neni,na vse... Více 
Doktor ve Vašem okolí