Vysazení antikoncepce - otěhotnení

mmllss  |  návštěvník  |  Pardubický kraj
Dobrý den,
minulý měsíc jsem vysadila antikoncepci po 8letech. Teď bych měla mít ,,první'' menstruaci po vysazení, která má 3 dny zpoždění, což je po vysazení asi normální, ale moje otázka zní, je možné otěhotnění pokud jsem ještě od vysazení nemenstruovala? Při sexu se nijak nechráníme a tak by mě to zajímalo..
Maruska  |  návštěvník  |  Praha
Ahojky mmllss a kdy jsi teda vysadila? Kdy jsi měla poslední prášek? Jakože teď už jsi měsíc bez antikoncepce? Od minulé MS? Pak bys klidně těhotná být mohla...udělej si test
MUDr. Vladimír Slavík  |  Basic member  |  Gynekologie a porodnictví  |  Praha
  • 487 odpovědí
  • 59 Likes
Dobrý den Mills, ano, i hned v následující cyklu po vysazení antikoncepce otěhotnění možné je . Udělejte si pro jistotu gravitest. Mějte se hezky, V. Slavík
Související recenze a zkušenosti
  Spokojený/á
Doporučuji všem.Skvělý přístup,ani si žena nepřipadá,jako u ne zrovna příjemné prohlídky.Zkrátka doktor,jak má být,milý,hlavně je to člověk na svém místě.Moc děkuji,kdyby takový byli všichni... Více 
  Spokojený/á
Pani doktorka je skvela,na vse vas pripravi,presne rekne ted to zatahne atd,je to velice profesionalni pristup a lidsky,nekde jsem cetla,ze pani doktorka pusobi nepristupne,vubec to tak neni,na vse... Více 
Doktor ve Vašem okolí