Jak se rozejít s přítelem?

Jak se rozejít s přítelem?

Kessi  |  návštěvník  |  Zlínský kraj
Dobrý den, Pane doktore, Paní doktorko

Včera jsem se šla rozejít se svým přítelem, se kterým jsem už 3 roky. Důvodem bylo jeho chování, nikdy se nechoval nejlépe, ale pokaždé jsem to nějak skousla. Nyní studuji vysokou školu, takže jsme od sebe vzdálení, ale vidíme se jedenkrát v týdnu. Pokaždé, co jsem přijela byl na mě zlý, hádal se se mnou neprávem. Pokaždé, když jsem se šla s kamarádkami bavit vždy mi to vyčítal, ale to bylo i v minulosti. Chápu, že toho jeho chování, byla jeho obrana, protože se trápil. Neustále mi říká, že skrz mě skončí v léčebně a nebo si něco udělá. Je mi ho líto, ale připadá mi, že mě chce mít jen sám pro sebe, což už je někdy až přehnané. Jinak je mi 20, přítel je o 10 let starší, takže chápu jeho jednání. Cítím se duševně velice špatně, jelikož se od něj snažím vnitřně utéct a nejde to. Pokud dostane svůj amok, který naštěstí nebyl často, teda 3x za tyto 3 roky. Nadává mi, uráží mě, je schopen mě i uhodit. Jednou mi dokonce přišel, ještě před střední školu a dal mi tam facku vyčetl mi, že jsem mu ráno nenapsala sms, takže odešel z práce v pracovní době, načež jej i propustili. V den kdy jsem udělala maturitu, mě také čekal před školou a byl na mě uražený a zase na mě řval, že kde jsem tak dlouho, protože jsme měli ukončení až v 6 večer. Nechci ho zde, ale pomlouvat. No a abych se konečně vrátila k tomu včerejšku. Včera jsem za ním jela hned po škole kolem 7 večera a byla jsem odhodlaná mu dát konec, když jsem mu to, ale řekla urazil mě nadávkami potom se na škaredě se zlým výrazem podíval a řekl mi, že mě zabije, že si neumí představit, že bych byla s někým jiným. Chytl mě za ruce a já jsem strachem zakřičela. Asi 5 minut na to přijeli policajti a on se uklidnil. Asi jsem jim měla říct ať mě odvezou zpět na nádraží, ale nestalo se tak. Šla jsem s ním. Tam jsem se s ním udobřila. Teď si připadám strašně špinavě, že balamutím sebe i jeho, ale mám