Mykóza v těhotenství

holanka  |  návštěvník  |  Plzeňský kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den, jsem v 7 týdnu těhotenství a mám mykozu. Na doporučení lékaře užívám globule Clotrimazol.Po druhé aplikaci jsem začala lehounce špinit (spíše do růžova i aplikátor po zavedení byl lehce červený). Je to normální, nebo mam vyhledat lékaře ? Ještě jsem se chtěla zeptat zda mohu současně s touto léčbou zavádět Fermalac, nebo jiné jogurtové kapsle, nebo raději počkat až po dobrání Clotrimazolu. Předem moc děkuji za vaši odpověd´.
MUDr. Jaroslava Marková  |  Basic member  |  Vnitřní lékařství  |  Praha
  • 1648 odpovědí
  • 7 Likes
Dobrý den, raději navštivte lékaře, může se jednat o krvácení. Fermalac bych doporučila zavádět až po ukončení léčby Clotrimazolem.
monalisa  |  návštěvník  |  Olomoucký kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den, mohu použít vaginální tabletky na mykozu, když jsem ve 4 týdnu těhotenství? nemohu ublížit plodu? Děkuji

Diskuze

O čem se mluví Reakcí celkem Poslední odpověď
Vaginalni bradavice v těhotenství  1 2.7.2015
Hnědorůžové hleny v 6.týdnu těhotenství  1 20.6.2015
Chřipka v těhotenství  POPULAR  0 20.6.2013
Močová infekce v těhotenství  POPULAR  0 20.6.2013
Kandidóza v těhotenství  POPULAR  0 20.6.2013
Zobrazit všechny diskuze k Infekce v těhotenství
Doktor ve Vašem okolí