Štítná žláza a tinitus

Štítná žláza a tinitus

Dobromil  |  návštěvník  |  Karlovarský kraj
Dobrý den, Léčím se se štítnou žlázou již 3 měsíce. Před tím jsem utrpěl thyrotoxikózou TSH 0,0 po dlouhodobém užívání léku cordaron na fibr.síní. Beru thyrozol a nyní jen malou dávku protože jsem měl po třech měsících hodnotu TSH 25. Mám ale velký problém s pískáním v uších a deprese, které se objevilo s poruchou štítné žlázy. A mám dotaz jestli se dá ovlivnit toto pískání srovnáním hodonot štítné žlázy do správných hodnot. Děkuji Drahomír
MUDr. Táňa Andreasová  |  Basic member  |  Interní lékařství  |  Praha
  • 1599 odpovědí
  • 71 Likes
Dobrý den, při poruchách funkce štítné žlázy se mohou deprese objevovat, je možné přechodně nasadit antidepresiva, vše po konzultaci s lékařem. Důležité je sledování hladiny hormůnů štítné žlázy endokrinologem (TSH, fT4, fT3), při TSH 25 zvážit vysazení Thyrozolu. Samotný Thyrozol by neměl způsobovat pískání v uších, doporučuji vyšetření na ORL.
S pozdravem dr.S.Andreasová

Související recenze a zkušenosti

Doktor ve Vašem okolí