Špinění mimo menstruaci

Špinění mimo menstruaci

Mmmu  |  návštěvník  |  Středočeský kraj
dobrý den, je mi 19let, již rok beru HA Sunya. Před týdnem jsem dokončila 7denní pauzu pro menstruaci a standardně jsem užila HA. před dvěma dny se mi objevilo velice slabé špinění, spolu s dodnes trvající lehkou bolestí v podbřišku (stejná jako při přicházející menstruaci). Může to být způsobeno tím, že jsem teď dvakrát za sebou užila HA místo 21 dní 28 dní? (28 dni Ha, tyden mnstruace, opet 28 dni HA, menstruace) Případně čím to může být? Prášky teď beru sedmý den.
Děkuji
bigginka0ý  |  návštěvník  |  Zlínský kraj
  • 1 odpovědí
Dobry den mam takovy dotaz...posledni mesicky jsem dostala tyden predem a mela jsem je jako obvykle pet dni ale ted od vcerejska slabe spinim a je to tmava krev ne jako pri menstruaci...bricho me neboli a pohlavne styk jsem mela naposled pred trema dny,co mam delat?
MUDr. Ilič Zdravko  |  Basic member  |  Praha
  • 357 odpovědí
  • 11 Likes
Dobrý den,

prosím udělejte si těhotenský test z ranní moči v případě pozitivity navštivte gynekologa ,když bude negativní a nebdou jiný příznaky tak klidně počkejte ještě týden,v případě stupnování krvaácení a podobně,navštivte lékaře ihned.

S pozdravem,

MUDr Ilič

Reakce na MUDr. Ilič Zdravko

Míša  |  návštěvník  |  Středočeský kraj
  • 2 odpovědí
Dobrý den, již 2 den mne velmi bolí v podbřišku (ostrá intenzivní bolest) a slabě krvácím mimo cyklus, antikoncepci Katya beru pravidelně ve stejný čas. Před 3 týdny jsem s tím samým problémem byla u gynekologa, který neobjevil žádnou příčinu, nyní mám ten samý problém opět. Je to velice nepříjemné. Děkuji Vám za jakoukoli radu.
S pozdravem
Míša
Monika85  |  návštěvník  |  Pardubický kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den,

již 3 roky řeším problém špinění mimo menstruační cyklus a bolestivý pohlavní styk. V květnu jsem prodělala konizaci a kyretáž, dva měsíce to bylo dobré a tento měsíc jsem začala znovu špinit mimo cyklus a k tomu se přidala slabá bolest v podbřišku. Poslední dobou jsem poměrně často unavená. Krev neukázala nic se štítnou žlázou a i těhotenský test byl negativní. Vyšetření u lékaře jsou v pořádku. Bojím se, protože nevím, čím je to špinění způsobeno a navíc to není nic příjemného. Chci Vás poprosit o nějakou radu...
Catherina  |  návštěvník  |  London, City of
  • 1 odpovědí
dobry den
ziju v anglii a doktori jsou tady vic nez neschopny, proto bych chtela obratit na vas s mym problemem......jiz zhruba 2 roky mam slabe krvaceni mimo cyklus, nekdy obden, denne, sem tam. uz jsme to zacala brat jako samozrejmnost. jako antikoncepci mam nehormonalni telistko, ktere mam jiz 3 roky, jen pro presnost, ale s tim souvislost bych nevidela. pred rokem jsme sla k obvodnimu lekari se sverit se svym probleme a podstoupila smear test - krevni test,vyter. a vse v naprostem poradku. v tu samou dobu tehdy jsme zacala resit muj nador na srume stitne zlazy. pred mesicem jsem podstoupila castecne odstraneni stitne zlazy. proto si myslim ze to muze byt hormonama, krvacim ve smes po praci ci pracovni cinnost {delam uklizecku] muj chirurg ale tvrdi ze to se stitnou zlazou nema nic spolecneho a mam si zajit na gynekologii, protoze udajne odstraneni pouze jednoho laloku stitne zlazy nema zadny vliv na me hormony ci cokoliv jine. myslite ze ma pravdu?
lulu  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 1 odpovědí
dobrý den. nasoupila jsem na brigadu jako servirka. den pred praci jsem bya na bazene, kdyz jsem pak sla druhy den do prace mela jsem vytok s krvi, nic me vsak neboli nesvedi ani nic podobneho. tahala sem tezke prepravky pitim, mame tam pres 30C kazdy den. beru antikoncepci novynette. krvaceni je mimo cyklus. dekuji za odpoved
anonym  |  návštěvník  |  Plzeňský kraj
  • 1 odpovědí
dobrý den,je mi 22 a po 4 letech jsem přešla z minervy na lunafem,v letáku je napsáno,že první 3 měsíce se může objevit špinění,to jsem měla,dnes už je to 4 měsíc co je beru a špinění se mi objevilo znovu,minulý měsíc nebylo a tento ano..měsíčky mam dva dmy a sami přestanou,mam tomu věnovat nějakou pozornost??moc děkuji za odpověd
Aneta  |  návštěvník  |  Olomoucký kraj
  • 2 odpovědí
Dobrý den,je mi 17 už tak cca půl roku krvácím a špiním občas i mimo menstruaci. Byla jsem na gynekologii a doktorka mi řekla, že mám zvýšené erytrocyty. Ale nevím jestli se to někdy zlepší. Mám si tam zajít znovu a probrat to s ní? Můžu brát jen jeden druh antikoncepce (Stodette) mohlo by to být tím? Neměla bych antikoncepci vysadit úplně? Menstruaci mám jinak pravidelně po dobrání antikoncepce, po 21.-23. dnu. Děkuju za radu.
Doc. MUDr. Aleš Sobek, CSc.  |  Basic member  |  Gynekologie a porodnictví  |  Olomouc
  • 88 odpovědí
  • 11 Likes
Dobrý den, činnost vaječníků kolísá. Může být víc i míň. Pro podrobnější odpověď je nutno znát více informací (dávku léků, hladiny hormonů) a je lépe probrat osobně.

Doc.MUDr.Aleš Sobek, CSc.
Boleslavova 2
772 00 Olomouc
XXXXXXXXXXXXXXX

MUDr. Ilič Zdravko  |  Basic member  |  Praha
  • 357 odpovědí
  • 11 Likes
Dobrý den,
nevím proč můžete brát jen jeden druh antikoncepce ??
je ji třeba změnit,

S pozdravem,

MUDr Ilič

Reakce na MUDr. Ilič Zdravko

Aneta  |  návštěvník  |  Olomoucký kraj
  • 2 odpovědí
Byla jsem na jaterních testech, když jsem se poprvé přihlásila na gynekoligii. Tam mi vyšlo, že mám nějaký Leidenský syndrom. Doktorka mi řekla, že bych správně neměla brát žádnou antikoncepci když jsem se jí ptala, jestli by mi ji změnila. Ale, že mi dá Stodette, protože tam není prý taková vysoká hladina hormonů.
martina.v  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 1 odpovědí
Dobry den, rada bych se zepatala, před 10 dny jsem dostala menses a pořád špiním, už jsem si myslela, že mi to zkončilo ale dneska toho špinění bylo víc. Nevím čím to je? Děkuji za odpověd m.v.
anonym  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den, je mi 45 let, neberu HA. Asi týden po skončení poslední menstruace se objevilo špinění (pár kapek krve denně), trvá to asi 6 dní. Cítím mírný tlak v podbřišku, jinak žádné bolesti. Můžete mi prosím poradit, co dělat, čím to může být způsobeno?
kukumalu  |  návštěvník  |  Praha
  • 1 odpovědí
Dobrý den,má gynekoložka mi změnila antikoncepci z Minervy na Yadine,kterou po půl roce úporného mimomenstruačního krvácení,hrudkovitých nebo čirých ale svědivých výtoků změnila na Belatru.Mám ji velmi krátce,můžete mi napsat co mohu udělat proto abych měla výtok normální a mohla sexuálně žít?Stydím se když se mě má partner dotknout protože vím že to nebude bez problémů a každý sex je spojen s krvácením a spoustou hrudek.Jinak jsem naprosto zdravá.Děkuji Vám,už jsem vystřídala několik gynekologů a toto pro ně není problém,nevím si se situací rady.
boubelka  |  návštěvník  |  Královéhradecký kraj
  • 1 odpovědí
dobry den mam problem mela jsem menstruaci po 2 mesicich a mela jsem to 7dni po dvou dnech se mi objevilo slabe krvaceni a trva do dnes prosim o radu

Reakce na boubelka

Maruska  |  návštěvník  |  Praha
  • 45 odpovědí
  • 53 Likes
boubelko, šup na gyndu...tady relevantní odpověď bez vyšetření ani nemůžeš dostat, vždyt to může být cokoliv - hormonální nerovnováha, rozhozený cyklus, ale klidně i něco vážného...nechci tě určitě strašit, ale s tímhle si nezahrávej...musí tě vidět lékař...