Špinění při ovulaci

Špinění při ovulaci

betadina  |  návštěvník  |  Praha
Dobrý den, chtěla bych vás požádat o radu s mým "nekončícím problémem. Můj problém má roční historii. Po změně antikoncepce z NUVARINGU na náplasti se mi objevilo hnědé až černé špinění mimo cyklus (v období ovulace (asi 14 dní po MS až do nové MS). Má gynekoložka zkoušela všechno možné - tříměsíční léčbu Norethisteronem - krvácení neustalo, testy na chlamydie - negativní, různé stěry - negativní, pouze cytologie vyšla na HP vir a drobnou dysplazii na úrovni CIN1. Nakonec jsem antikoncepci (kterou jsem brala skoro 10 let) vysadila úplně. U gynekologa jsem byla prakticky každých 14 dní. Zašla jsem k odborníkovi na dysplazii čípku - vzal mi všechny možné odběry, se stejným výsledkem CIN 1 - a k tomu mi řekl, že špinění tím nejspíš způsobeno není. Nedoporučil konizaci, ani jiná doplňující vyšetření. Mám jít na kontrolu za 6 měsíců. Špinění se ale opět objevuje. Jen je slabší, v období ovulace a těsně před MS. Beru již tři měsíce na doporučení INDONAL Partner. Existuje ještě nějaké vyšetření, nebo doporučení, kterým bych mohla odhalit a vyřešit tento problém? Nevěřím, že špinění není signál toho, že v mém těle je po gynekologické stránce něco v nepořádku. Vždyť to trvá rok. Chtěla bych mít do roka miminko, ale bojím se, že to bude mít negativní vliv na moji plodnost.

Předem moc děkuji za odpověď.
MUDr. Vladimír Slavík  |  Basic member  |  Gynekologie a porodnictví  |  Praha
  • 80 odpovědí
  • 59 Likes