Bolesti zápěstí po pracovní zátěži

Bolesti zápěstí po pracovní zátěži

masa  |  návštěvník  |  Ústecký kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den, jmenuji se Marie a je mi 34 let. Od svého vyučení pracuji manuálně a to v několika různých podnicích, kde jsem pracovala jako šička. Mým součastným a největším problémem je nesnesitelná bolest na pravé ruce a to v oblasti prstů a zápěstí. S touto bolestí již marodím zhruba od března letošního roku až do součastnosti s menšími přestávkami, zhruba vždy jeden týden, kdy jsem se snažila vrátit do zaměstnání. Vždy po týdnu byla bolest ruky tak nesnesitelná, že jsem skončila opět na neschopence. V průběhu nemoci jsem navštívila několik lékařů, kde mi bylo sděleno, že mám revmatologický nález a při posledním vyšetření na neurologii mi bylo sděleno, že mám nález na karpálním tunelu pravé ruky, ale že prý na operaci to není a byly mi napsány léky k užívání : Aescin - Teva a doporučena rehabilitace. Léky beru a na rehabilitaci chodím. Zkoušela jsem se vrátit do práce, vzhledem k mírnému zlepšení a po zatížení ruky došlo opět k rapidnímu zhoršení a následné pracovní neschopnosti. Večer nemohu spát,svou ruku a zápěstí vůbec necítím, nic v ní neudržím a to i přes pravidelné užívání léků. Po přečtení veškerých příznaků na těchto stránkách, mohu jen potvrdit a ztotožnit se s příznaky na toto onenemocnění. Vzhledem k tomu, že má nemoc trvá již více jak 8 měsíců a nijak se nezlepšuje, spíše naopak a protože jsem se dozvěděla, že se dá operativně vyléčit prosím nějakého lékaře o pořádné vyšetření. Případné operaci se nebráním, spíše ji uvítám. Nikdy předtím jsem nijak výrazně nemarodila a bojím se, že pokud tento problém nevyřeším - přijdu o práci. ,Není pro mne problém dojet na vyšetření do Prahy nebo do Ústí n./L. Za každou radu a odborné vyšetření děkuji Marie - Ústecký kraj.
korinka  |  návštěvník  |  Plzeňský kraj
  • 1 odpovědí