Zubní implantát aneb jak se vydělává na pacientech

Registrovaný uživatel

Byla jsem velmi nespokojená. Paní doktorce se nasazení zubního implantátu nepovedlo. Zub se znatelně začal po 5 dnech hýbat. Stane se, jsme lidé, každý někdy chybujeme. Bohužel, způsob jednání této lékařky, kdy jsem zub reklamovala, byl poněkud zarážející. Vzhledem k tomu, že jí zub nešel ani oddělat a ani jí nešel šroubek utáhnout, řekla mi, ať přijdu, až mi zub zůstane v ruce tj. někdy v nedohlednu a nebo že se na to podíváme na kontrole za 3 měsíce. To mi přišlo naprosto nepřijatelné. Měla jsem zaplacenu hotovou práci. Očekávala jsem nějaké další jednání, aby se vše dalo do pořádku, pokud možno co nejdříve. Místo toho jsem si sama obvolávala firmu, která byla dodavatelem daného šroubku, zjišťovala jaký tam mám šroubek atd., snažila jsem se dát věci do pohybu. Po dalších asi 2 měsících a 2 návštěvách, se zjistilo, že mi paní doktorka dala špatný šroubek.....za 7500,- Kč. Bylo s tím ještě spoustu dalšího trápení, kdy mi vše musela znovu odvrtat atd., protože to po ní nechtěl nikdo předělávat bez toho, než mi špatný zub oddělá. Každý se bál dalších problémů. Paní doktorka se chovala naprosto neprofesionálně, já jsem byla za problémového pacienta, protože jsem se nesmířila s tím, že budu dalšího čtvrt roku čekat. Za celou dobu nebyla schopna říci "omlouvám se". Nakonec mi musela vrátit peníze a dnes mám naprosto bez problémů zub od odborníka, který svojí práci rozumí. Je mi smutno z této zubařky.

Recenze lékaře

Celkové hodnocení
Chování, jednání a přístup lékaře
Odpověděl na mé dotazy
Čas strávený se mnou
Komunikace přes telefon nebo email
Čekací doba
Doktor ve Vašem okolí