Brnění dlaně, bolest předloktí a ramene i při menší zátěži

Brnění dlaně, bolest předloktí a ramene i při menší zátěži

dna88  |  návštěvník  |  Ústecký kraj
Dobrý den, již od října 2013 se potýkám s brněním dlaně, zápěstí a občas předloktí a bolestí ramene a krční páteře. Když jsem byla poprvé u lékaře brněla mě celá ruka od ramene po dlaň, více levá (jsem levák) a v pravé byla jen mírně bolest zápěstí. Pracovala jsem pět let jako zapisovatelka. Na chirurgii mě poslali k rehabilitačnímu lékaři, absolvovala jsem rehabilitace, ale bolesti obou ruk, hlavně brnění levé ruky bylo čím dál horší. V březnu 2014 mi udělali rentgen ruky, že tam asi nic není, ale že to dáme do sádry, po sádře EMG vyšetření, kde zjištěn údajně mírný syndrom karpálního tunelu s tím, že by to mohlo být i od páteře a opět další rehabilitace. Bolesti dál neustupovaly, při delším psaní i třeba půl hodinky v kuse, škrábání brambor, míchání atd atd. bolesti a silné brnění. V práci mi na konci roku 2014 oznámili, že jsem nadbytečná a končím, ruka byla v klidu asi měsíc v lednu 2015. Od února opět brnění dlaně po celý den, bolest zápěstí, předloktí při sebemenší zátěži (ždímání, škrábání brambor, zavazování tkaničky). Po návštěvě lékaře sádra v květnu 2015 bez rentgenu a bližšího vyšetření, že když už jsem to měla jednou v sádře, dají znovu. Výsledek nula, další rehabilitace a od té doby se k tomu přidaly opravdu silné bolesti krční páteře, ramene, lopatky...pravá ruka je v pořádku. Občas mírná bolest, ale nebrní a je v klidu. Cvičení nepomáhá a už nevím kam se obrátit k lékaři. U obvodní jsem byla, jen mávne rukou, dá prášky na bolest. Je mi 27, neunesu v ruce nic těžkého, přišla jsem o sílu v ruce, v noci mě to nikdy nebudilo, jen asi dvakrát, a to bolest ramene. Cviky z rehabilitace cvičím deset min každý den, ale pro bolest ramene a lopatky, tomu asi moc nedávám. Už jsou to dva roky a ruka je jen a jen horší. Obvodní lékařka mi už dala pouze cviky na krční páteř, víc se tím nějak nezabývala. Poraďt