Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Růžovka-možnosti léčby - Léčba růžovky (rosacea) - Diskuze

Růžovka-možnosti léčby

Růžovka-možnosti léčby

ANDULKA  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
Dobrý den
Je mi 48 let. Zhruba od svých 30 let jsem pravidelně navštěvovala kožního lékaře /Mudr. Kiszová/ s bolestivými , vředovitými výražkami v obličeji. Paní doktorka mi říkala, že to mám akné. Bylo mi sice divné, že po 2 dětech a v tom věku, ale bylo mi vysvětleno, že existuje i akné dospělých. V roce 2007 jsem byla v lázních Darkov -pohybové ústrojí.Procedury jsem snášela dobře až na zhoršení pleti. Zajela jsem si ke kožní lékařce v Karviné. Ta mi k mému údivu stanovila diagnózu rosacea, dala hypermangan.roztok, ichtimol. mast a Ruboril. Po příjezdu domů jsem u nás v Třinci zašla k MUDR. Fišarové a od té doby se léčím u ní. Ta mi potvrdila stejnou diagnózu, odebrala z pupínků vzorky a nasadila antibiotika. Jelikož jsem dost přecitlivěla na různá atibiotika, zkusili jsme Summamed,Erytromycin, nakonec jsme zůstali u Doxybene+ lokálně Eryfluid a Ichtiamolová mast. na noční aplikaci po zklidnění aktuního stavu dávám dle doporučení lékařky Rosalux.V poslední době se ale zvýšila intenzita akutních stavů / bolavé, hnisavé vředy v oblasti brady, okolí úst a nosu /a proto co 2-3 měsíce musím brát 2 x denně doxybene po dobu minimálně 21 dnů.Užívám k tomu sice probiotika, ale i tak mi to připadá dost hodně tablet, které mi často způsobují zažívací potíže.
Můj dotaz proto zní: Není žádný jiný způsob léčby než antibiotiky? V případě zklidnění nejde prevetivně udržovat neakutní stav ?/ masti,laser apod./
Děkuji za odpověď
P.S. Nekouřím ,neholduji alkoholu, občas
sporadicky si v létě dám malé pivo.
Zdravím a přeji hezký den
olga  |  návštěvník  |  Středočeský kraj
  • 1 odpovědí