Notice: Undefined index: show_discussions in /data/www/medved/application/widgets/DiscussionsRelatedBottomWidget.php on line 44
Bolesti zad, paty, kolen - Bolest patní kosti - Diskuze

Bolesti zad, paty, kolen

Bolesti zad, paty, kolen

Josef  |  návštěvník  |  Zlínský kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den,

potřebuji radu a jak dál...Pracuji jako kontrolor a práce je to fyzicky (aspoň pro mě) dost náročná, je mně 58 let, již delší dobu mě bolí intenzívně záda, občas kolena a v poslední době taky levá pata. Jsem tak, po příchodu z práce unaven, že nejsem schopen již vyvíjet žádnou jinou aktivitu. Po návštěvě obvodního lékaře a po absolvování rengenů mě bylo zjištěno: začínající ostruha paty (prý jen malá, ale někdy bolí jak čert), artróza kyčlí I. až II. stupně a opotřebení páteře dle mému věku. Bylo mně doporučeno koupit si na klouby nějaký geladrink a šel jsem domů...Prosím o radu co jak dál...opravdu jsou bolesti kloubního aparátu a zad tak silné, že bez prášků nemohu fungovat...
Děkuji mnohokrát
MUDr. Tomáš Vilhelm  |  Basic member  |  Neurologie  |  Šumperk
  • 248 odpovědí
  • 76 Likes
Dobrý den, vámi popsané nálezy jsou běžné už u lidí kolem 40 let. Nemyslím, že jsou zdrojem potíží.
Nepíšete nic o charakteru práce, zda jste člověk fyzicky aktivní, zda jste obézní, jak jste na tom psychicky. To jsou totiž zásadní faktory , které za problémy obvykle stojí.
Josef  |  návštěvník  |  Zlínský kraj
  • 1 odpovědí
Vážený pane doktore,

s váhou nejsou zásadní problémy, výška 183 cm, váha do 80 kg, horší je to s prací a to jak fyzicky a psychicky.
Práce jako kontrolor zní sice celkem jednoduše, jednoduché to je, jenže kontrolujeme vlakové dveře, které se u firmy lakují, dále je opravujeme a rovněž balíme, takže práce poměrně fyzicky náročná (dveře jsou dost těžké) a hlavně celou směnu na nohou, naštěstí jen nestojíme...