Omezení po TEP kyčle

Omezení po TEP kyčle

Retro  |  návštěvník  |  Praha
  • 1 odpovědí
Dobrý den. Jsem muž, 54 let, čtvrtý měsíc po TEP kyčle, vše perfektně zhojené, berle již téměř nepoužívám, při kontrole jsem se zapomněl zeptat lékaře, jak dlouho musím ještě vkládat při ležení polštářek mezi kolena (ohýbání nad 90 st. mě nedělá potíže, činím tak již běžně), a jak dlouho nesmím křížit nohy(nohu přes nohu), nebo jestli toto platí již celoživotně? Děkuji za odpověď.
Dr. Michal Joshua Frána MBA, MHA, LL. M.  |  Basic member  |  Fyziatrie, balneologie a léčebná rehabilitace  |  Praha
  • 170 odpovědí
  • 21 Likes
Dobrý den,
vkládat klín mezi kolena je vhodné cca půl roku, ale poslední slovo v tomto má operatér. Nohu přes nohu nebudete křížit celoživotně.
S pozdravem Frána
Dr. Michal Joshua Frána MBA, MHA, LL. M.  |  Basic member  |  Fyziatrie, balneologie a léčebná rehabilitace  |  Praha
  • 170 odpovědí
  • 21 Likes
Dobrý den,
ještě jedna otázka, co ohýbáte nad 90°?
S pozdravem Frána
Retro  |  návštěvník  |  Praha
  • 1 odpovědí
Dobrý den. Že nesmím po TEP kyčle ohýbat nohu k trupu(např. při sedu) více než do prvého úhlu. Ale to už mě nyní po půl roce nedělá potíže, běžně si ohnutý např. zavazuji tkaničky a to bez úhony:-)

Reakce na Retro

Antonín Cuc
Antonín Cuc  |  návštěvník  |  Praha
  • 31 odpovědí
  • 1 Like