Operace ano či ne?

Operace ano či ne?

Katarína  |  návštěvník  |  Zlínský kraj
  • 1 odpovědí
dobrý deň, chcem Vás poprosiť o radu, či je nevyhnutná operácia tunelu, alebo je možnosť úspešnej liečby. EMG z minuleho roku určilo stredne ťažký stupeň utlačenia nervu, na rok zabrali 3 obstreky kortikoidmi a teraz sa to vrátilo. Vykonávam prácu, pri ktorej veľmi zaťažujem obidve ruky. Som pravačka a problémy mám s ľavou rukou. Skoro ráno ma prebúdza zatŕpnutie I.-IV. prstu a bolí to aj v predlaktí. Cez deň to bolí v dlani v oblasti palca a v zápästí a pár krát sa stalo, že som neudržala ťažšie predmety. Mám 30 rokov. ďakujem za radu.
jana  |  návštěvník  |  Praha
  • 5 odpovědí
  • 1 Like
Dobrý den, nejsem sice odborník, ale rozhodně bych vám doporučila operaci. Pokud budete dlouho čekat, může dojít k nevratnému poškození nervů a ani po operaci se vám nevrátí citlivost do prstů. Pracuji jako masérka, takže ruce také hodně zatěžuji a do práce jsem se vrátila měsíc po operaci. Používala jsem na noc ortézu, jizvu masírovala a posilovala masážním míčkem. Přeji hodně štěstí.
Katarína  |  návštěvník  |  Zlínský kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý deň. Ďakujem Vám za radu. Mne totiž lekári nepovedali, aké sú možnoti, všetky informácie som musela hľadať sama, vrátane tých, čo je to vlastne za diagnóza. Kontrolné EMG ukázalo veľmi ľahký stupeň. Neviem ako je to možné, aj lekárom sa to zdá nemožné, ale momentálne nemám problémy s tou rukou. Tak dúfam, že to bude dobré. Ak by sa to vrátilo, tak už nebudem váhať a podstúpim operáciu. Ešte raz ďakujem.

Reakce na Katarína

Danča  |  návštěvník  |  Středočeský kraj
  • 18 odpovědí