Přerůstání dásně v místě osmičky

Přerůstání dásně v místě osmičky

Katka  |  návštěvník  |  Královéhradecký kraj
Dobrý den mám na vás velký dotaz asi před 2 týdny mě začala bolet dáseň 8 vlevo jelikož mě je 15 nemám ještě žádný moudrák uďála se mi na něm taková jakoby boulička hned za posledním zubem šla jsem k lékaři a ten mě řekl že mi přerůstá dáseň přes zub... bolavou dáseň mě trochu poodkryl.. a namazal jódem a řekl mi že kdyby mě to nadále bolelo tak mám přijít a bolavou dáseň by mě odříznul... po pomazání jódem mě to na týden přestalo bolet ale včera se mi to zase ozvalo zpátky..já osobně s přerůstáním moc nesouhlasím ale musím věřit doktorům a pro to se vás ptám.. jaký zákrok mi bude udělán.. a co by to mohlo způsobit..!! moc děkujii za rychlou odpově´d s pozdravem Katka
malenka  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 1 odpovědí
máme stejný problém, ale s předními zuby. doktor tvrdí,že si špatně čistí zuby. může se to týkat nemoci krve....... poradte....
Ivča  |  návštěvník
  • 1 odpovědí
Dobrý den, Mám taky stejní problém u osmičky boužel já se zubařu bojíma to je asi má nevýhoda!!! nejd´horší na tom je že mně boli i uzliny tak že nevím jestli to má něco společného se zubem osmičkou a hlavně za ním mám dásen přes to špatně se my poliká a do toho mám i bolavý zub na druhé straně tak že nemám chut ani k jídlu :-( je my 24let a ješte stímto nemá zkušenosti!! nevím co mně čeká.. budu rada za každý názor. Diky Ivana.
Mediestetik, skupina klinik - STOMATOLOGIE  |  Basic member  |  Praha, Teplice
  • 114 odpovědí
  • 12 Likes
Dobrý den,
pokud došlo k lokálnímu zduření uzlin a otoku, který Vám omezuje polykání, může se jednat o probíhající zánět, který je nutné řešit. Stomatologie se dá provozovat i bezbolestně a existují k tomu mnohé techniky. Mezi našimi naleznete nejednoho pacienta, který má strach ze zubaře a využívá naše technologie, techniky a individuální přístup.