Stav po zavedení inkontinenční pásky - rekonvalescence

Stav po zavedení inkontinenční pásky - rekonvalescence

krenlu  |  návštěvník  |  Karlovarský kraj
  • 1 odpovědí
Jsem pátý den po zákroku, operace proběhla hladce bez komplikací, 20 hodin po zákroku mne propustili s běžným poučením o hygieně, sexuální abstinenci, nezvedání těžkých břemen a řekli mi, že do práce mohu jít kdykoliv se na to budu cítit. Zůstala jsem v klidu ještě dva dny, v pondělí (4. den) jsem šla vyřizovat ukončení neschopenky, 5. den jsem šla do práce - jsem učitelka, příliš se fyzicky nenadřu, ale dost toho nachodím. Po 10 hodinách práce jsem začala pociťovat podivný pocit u vchodu do pochvy, jakoby ze mne něco lezlo, když jsem se doma zkontrolovala, zjistila jsem, že mám vyloženě cosi zduřelého, jakoby ze mne chtělo mé vlastní nitro vylézt ven - je to normální? Přetáhla jsem se a mé operované nitro se poněkud moc prokrvilo a potřebuje jen odpočinek nebo se mám bát a vyhledat pomoc? Kromě tohoto ,,nateklého" stavu nemám jiné potíže, jen menší tlak vpravo v podbřišku. Děkuji za jakýkoli názor, nevím, zda mám rovnou obtěžovat pohotovost nebo vyčkat pár hodin v klidu.
ziza  |  návštěvník  |  Královéhradecký kraj
  • 2 odpovědí
Dobrý den,dnes jsem našla váš dotaz a mám úplně stejné pocity.Bylo nakonec všechno v pořádku?
krenlu  |  návštěvník  |  Karlovarský kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den, ano, v pořádku, uklidnilo se to samo, cca po dvou týdnech.
Doufám, že se také budete brzy cítit komfortněji.

Reakce na krenlu

ziza  |  návštěvník  |  Královéhradecký kraj
  • 2 odpovědí
Děkuju za odpověď...uklidnila jste mně

Související recenze a zkušenosti

Stepanke 17.12.2021
Spokojený/á

K paní doktorce už chodím mnoho let a jsem s ní moc spokojená. Vždy je moc příjemná a empatická. Trápila mě inkontinence a proto mi byl doporučen gynolaser. Je to bezbolestná metoda a velmi účinná . Každý rok preventivně... Více 

filom 21.12.2017
Spokojený/á