Dlouhodobá únava

Dlouhodobá únava

oazamiro  |  návštěvník  |  Jihočeský kraj
Dobry den. Uz asi nekolik mesicu a mohu rici i roky mam celkovou unavu tela. Pracuji jako OSVC a sam. V listopadu roku 2012 jsem navstivil psychologa a nasledne i psychiatra, nejaky cas uzival antistresove tabletky, vazil jsem pod 50kg. Nedokazi pribrat, snazim se jist pravidelne a zdrave. Jsem rozvedeny a ziji na baracku sam. I kdyz mam kontak uz s ne tolika znamymi jako drive. Absolvoval jsem jiz toho pomerne dost. Nechal jsem si najit v miste i pozitivni a negativni zony v mistnostech, kde ziji a pracuji. Citim se byt zdravi, mozno, ze telicku neco chybi. Zacal jsem se ucit cizi jazyk a rad bych to zvladal, ale nejde to s tou unavou. Dkuji i za skromnejsi odpoved. Miroslav Novotny.
Mgr. Zbyněk Bohdal  |  Basic member  |  Trhové Sviny
  • 6 odpovědí
  • 13 Likes
Zdravím pane Novotný.
Pro podrobnější vyjádření k Vašemu problému by byla třeba ještě celá řada dalších informací ohledně Vaší osoby, způsobu života, ....
Doporučoval bych vyhledat odbornou pomoc - psychologa, psychoterapeuta a s ním začít věci řešit. Počítejte s tím, že se bude jednat o dlouhodobější terapii - hledat a zkoušet co změnit, s čím skončit nebo naopak, co do dosavadního způsobu života včlenit.
Důležitou roli rovněž hraje věk a vykonávaná profese,....
V každém případě na problém nezůstávejte sám a ještě jednu poznámku - léky problém nevyřeší, alespoň podle mého názoru.

Přeji hodně zdaru Mgr. Bohdal
MUDr. Petr Chladil  |  Basic member  |  Pneumologie a ftizeologie  |  Kuřim
  • 7 odpovědí
Osobně bych asi začal návštěvou svého praktického lékaře, nebylo by od věci provedení základního interního vyšetření - screeningové odběry + hormony štítné žlázy, ultrazvuk vnitřních orgánů, pokud budou tato vyšetření v normě, pak asi psychologa a postup, který doporučuje pan Mgr. Bohdal.
Mgr. Helena Třísková  |  Basic member  |  Chlumec nad Cidlinou
  • 7 odpovědí
  • 3 Likes