Zvýšený počet tepů po operaci močové trubice

Zvýšený počet tepů po operaci močové trubice

Ansi  |  návštěvník
Dobrý den, před necelým měsícem (3.10)jsem podstoupila operaci na rozšíření močové trubice, nicméně operace byla naprosto v pořádku, takže jsem ihned po ní nastoupila do práce(po 7.10). Ihned první den jsem skončila na kapačkách v nemocnici (zřejmě reakce na atb- výsledky precipitace však ještě nedorazily, ale atb byly vysazeny) další den to bylo v pořádku, ovšem den po té jsem musela k obvodní lékařce na kalciové injekce, protože opuchnutí a vyrážka opět trápila(st 9.10). V pátek večer (11.10) přišla náhlá deprese, která se nedala vůbec kvůli příčině specifikovat, takže spíše úzkost, vygradovala v neděli (13.10) nic méně návštěvě psychologa jsem se bránila. Navštívila jsem tedy ve čt (17.10) obvodní lékařku a řekla jí o svém problému nic nechutenství, beznaděje, třesu, zrychleného tepu a podob. udělala mi ekg, které bylo v pořádku, testy na štítnou žlázu, také v pořádku. Napsala mi na zklidnění Lexaurin. Deprese pominula. Objevila se zase až ve čt (24.10), nastala také rýma a velké bolesti v krku. Takže jsem si tedy konečně vzala volno v práci, což jsem již měla udělat dávno. Jenže teď mě trápí zvýšený tep, když ležím cítím, jak mi tepe hlava, když sedím, tak cítím tep v různých končetinách, je to až nad míru, než kdy jindy, tep jsem skoro nevnímala. Teď mám tep po ránu, když jsem naprosto v klidu a ležím i 100 tepů za minutu. Je mi teprve 22 let. Nevím, zda-li by za tím mělo stát nedostatečný pooperační odpočinek, nebo čím by to mohlo být. Nevím, zda opět navštívit lékařku, když ekg bylo v pořádku.
Mohu znát Vás názor? Děkuji
MUDr. Táňa Andreasová  |  Basic member  |  Interní lékařství  |  Praha
  • 346 odpovědí
  • 61 Likes