Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Oteklé černající nohy při cukrovce - Diabetes mellitus I. typu - Diskuze

Oteklé černající nohy při cukrovce

Oteklé černající nohy při cukrovce

Wolve  |  návštěvník
Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně oteklých nohou. Mám cukrovku a beru prášky na slabé srdce (měl jsem přechozený infarkt). Poslední týden my začaly velice otékat nohy (už se téměř nevejdu do bot) a trochu černat. Ovšem kvůli finanční situaci si nemohu dovolit marodit a tak bych potřeboval vědět zda by se tento problém nedal vyřešit pomocí léků a odpočinku. Děkuji za odpověď
MUDr. Táňa Andreasová  |  Basic member  |  Interní lékařství  |  Praha
  • 346 odpovědí
  • 61 Likes
Dobrý den, určitě ne! Navštivte co nejdříve svého praktického lékaře, můžete mít zhoršení srdečního selhání a to odpočinkem nevyřešíte. Lékař Vás vyšetření, zjistí přesně příčinu potíží a event. Vás odešle k hospitalizaci do nemocnice nebo se s Vámi domluví na dalším postupu. Ale určitě k němu jděte.
S pozdravem

Související recenze a zkušenosti

Diabetes mellitus (cukrovka) I. typu - Související videa

Doktor ve Vašem okolí