Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Darování vajíček Plzeň - Dárcovství vajíček - Diskuze

Darování vajíček Plzeň

Darování vajíček Plzeň

Lucka  |  návštěvník  |  Plzeňský kraj
Dobrý den, je mi 19 let, jsem bezdětná a ještě studuji a chtěla bych darovat vajíčka. Je nějaké centrum v Plzni nebo bych musela do Prahy? A jaká je finanční odměna? Chci sice darovat, abych nějaké ženě pomohla, ale po finanční stránce by se mi odměna hodila.
NL - CLINIC Gest IVF s.r.o.  |  Basic member  |  Praha
  • 268 odpovědí
  • 1 Like
Dobrý den.
Pokud byste měla zájem darovat vajíčka v Praze, velmi rádi Vám pošleme podrobnější info.
MUDr. Jan Šulc
XXXXXXXXXXXX
petra  |  návštěvník  |  Praha
  • 6 odpovědí
dobrý den.do kolika let je mozne vajíčka darovat?a je vhodne dárcoství pro ženy bezdetné?a kolikrát je vhodné dárcoství pro bezdětné?děkuji zemanová

Reakce na petra

Prague Fertility Centre  |  Basic member  |  Praha
  • 22 odpovědí
  • 2 Likes
Dobrý den, v Prague Fertility Centre je možné darovat vajíčka od 18 do 35 let, což je zákonem daný věkový limit.
Opakování dárcovského cyklu je možné u bezdětných žen, doporučený počet cyklů není stanoven. V PFC doporučujeme opakování dárcovského cyklu 3-4x.

S pozdravem
dr Košťáková
Prague Fertility Centre  |  Basic member  |  Praha
  • 22 odpovědí
  • 2 Likes
Dobrý den,
darovat vajíčka mohou ženy od 18 do 35 let podle zákona, ale každé IVF centrum se řídí vlastními interními předpisy (někde např. jen do 33 let věku). Po odběru vajíček dárkyně obdrží finanční kompenzaci, která se pohybuje kolem 10 - 20000 Kč.
V Plzni je několik center IVF, je jistě možné je kontaktovat.

S pozdravem

Dr Alena Košťáková
klára21  |  návštěvník  |  Plzeňský kraj
  • 1 odpovědí
Dobry den. Chtěla bych darovat vajča. je mi 21.let mám jedno díte. Chtěla bych se optat jak by se to dalo zrealizovat děkuji za odpoved. huban@seznam.cz

Reakce na klára21