Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Infarkt oka - Chirurgická léčba chorob sítnice a sklivce - Diskuze

Infarkt oka

Infarkt oka

malysek  |  návštěvník  |  Královéhradecký kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den , měl bych dotaz.Nevím sice do jaké kategorie patří ale je to s největší pravděpodobností záležitost sítnice.
Stalo se mi toto:Přišel jsem k lékaři je tak rok a půl s problémem hučení a pískání v uchu,doktor mi předepsal
prášky na prokrvení středního ucha.Po týdnu a půl užívání se mi ráno zdálo že s viděním levého oka není něco v pořádku.Šel jsem na pohotovost kde zjistili tmavou skvrnu na sítnici a bylo mi řečeno že je to nedokrvení a že se to časem vstřebá.V zorném poli oka vnímám skvrnu přes kterou není vidět jinak je vše normálu.Po druhé návštěvě lékaře nastala menší panika byl jsem protažen všelijakými vyšetřeními kde bylo vše v pořádku.Při třetí návštěvě mi bylo sděleno že to bude konečny stav je to ucpaná cévka na sítnici jakýsi druh“infarktu oka“.Nakonec do mě chtěli pumpovat nějaké barvivo což jsem odmítnul stím že jsem rád že vidím aspoň tak,jak vidím a nechci oslepnout úplně.
Chtěl jsem se zeptat jestli je nějaká šance na nápravu nebo jestli se provádějí nějaké operace že bych viděl zase normálně?
Děkuji za odpověď
Malý
Oční klinika NeoVize Brno  |  Premium member  |  Brno
  • 167 odpovědí
  • 12 Likes
To co popisujete je pravděpodobně vážné postižení cévního systému celého těla - problémy v uchcu a v očích mají velmi pravděpodobně setjnoupříčinu.
Budete muset přijmou fakt, že máte vážný zdravotní problém a že je nutné udělat některá vyšetření, která se vám na první pophlod mohou zdát zvláštní (viz vaše hodnocení - "chtěli do mne napumpovat barviva" atd - lékaři se důvodně rozhodli udělat potřebné vyšetření, které se obvykle při obtížích , které popisujete provádí a které je schopno pomoci při léčbě).