Notice: Trying to get property of non-object in /data/www/medved/application/widgets/NewsletterSubscriberSideWidget.php on line 112
Uvolněné vazy v kolenu - Koleno - operace čéšky - Diskuze

Uvolněné vazy v kolenu

Uvolněné vazy v kolenu

Monika  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den, mám takový dotaz. Byla jsem u praktické lékařky ať mi napíše doporučení na ortopedii, protože mi loni "vypadlo koleno" a letos o prázdninách se to stalo zase. Řekla mi, že může jít o uvolněné vazy a že se to operuje, zkracuje. Nyní jsem už objednaná ale jdu k doktorovi až za měsíc. Na dotek čéšky mi v koleni jakoby skřípe. Nevíte jestli to bude vážné? Je mi teprve 16 let a běhám pořární sport. Děkuji
Revmacentrum®  |  Basic member  |  Brno
  • 1230 odpovědí
  • 9 Likes
Zdravím,
nyní v sychravých dnech a nastávající zimě dejte hadice na věšáky, odpočiňte si a doléčete koleno.
prim. Moster, Revmacentrum
Monika  |  návštěvník  |  Moravskoslezský kraj
  • 1 odpovědí
Ano, v poslední době raději nic nedělám a nevíte, jestli to bude vážné? Děkuji
silvestr  |  návštěvník  |  Zlínský kraj
  • 1 odpovědí
Dobrý den,při delší chůzi po lese a následně chůze z lesa z kopce,mě hodně bolí pravé koleno,/pod kolenem/ musela jsem použít hůl, abych došla.Po rovině to bylo lepší.Jinak dobré, jen když jdu dlouho z kopce se to vrací.Poradil byste mě, co dělat, případně jaké vitamíny užívat?Děkuji za odpověď.
Revmacentrum®  |  Basic member  |  Brno
  • 1230 odpovědí
  • 9 Likes
Zdravím,
nejlepším vitamínem je odborný lékař ortopéd, který zjistí příčinu potíží a doporučí nejvhodnější léčbu.
prim. Moster, Revmacentrum
FYZIOklinika s.r.o.  |  Basic member  |  Praha
  • 297 odpovědí
  • 12 Likes
Dobrý den,
nejprve doporučuji kvalitní klinické vyšetření odborníkem (ortoped, rhb lékař, fyzioterapeut) pro stanovení příčiny Vašich obtíží. Na základě vyšetření pak bude stanoven postup jak Vás úspěšně zbavit obtíží a bolestí!
Přeji příjemný den!
Mgr. Kateřina Pešlová
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX